Sjeldnere på toalettet

LilleBlomsten92

Forelsket i forumet
Synes stadig jeg leser at et symptom på graviditeten er at man flyr på do til stadighet.
For min del stemmer ikke dette. Føler til og med kanskje at jeg er mindre på toalettet enn tidligere. Er det mulig? Flere med like erfaringer?

Jeg bekymrer meg igrunn ikke for det. Var på ultralyd senest i dag og alt var bare bra :)

Synes stadig jeg leser at et symptom på graviditeten er at man flyr på do til stadighet.
For min del stemmer ikke dette. Føler til og med kanskje at jeg er mindre på toalettet enn tidligere. Er det mulig? Flere med like erfaringer?

Jeg bekymrer meg igrunn ikke for det. Var på ultralyd senest i dag og alt var bare bra :)
Ja! Helt vanlig. Før du må myyyye på do i 3trimester! Nyt det!

Kjenner jeg blir sjalu.
Når man er skikkelig bevist på dopapirvalget, da er man for ofte på do....
Er ikke så alt for mye oftere på do enn før, men sandpapir - det skal ikke opp i hufsatufsa mi iallefall :hilarious: Kjøper gjerne lambi eller andre myke dopapir selv :)

Jeg er som deg! Føler også jeg er mindre på do nå enn før jeg ble gravid

Den kroppen er jaggu rar. Dette er mitt andre barn. Tror ikke det var slik sist. Kanskje blæra flyttet på seg i forrige svangerskap.. haha

Ah, misunnelig:rolleyes:. Er oppe hver time på natta på det verste og får til slutt ikke sove igjen...sååå søvndeprivert :arghh:

Jeg følte jeg tisset sjeldnere i starten, men nå i 2 trimester så løper jeg på do hele natta :arghh:

På meg føles det som om jeg har fått større blære eller noe :p før måtte jeg alltid tisse, mens nå kan jeg sove en hel natt!

Sniker fra mars. Jeg hadde det også sånn frem til slutten av andre trimester :) har alltid drukket mye vann, men etter at jeg ble gravid har jeg måttet tvinge det i meg. Er i uke 28 og nå føles det som jeg må på do hele tiden, og jeg regner med at det bare blir verre mot slutten :p

Back
Topp