sjeldne navn

gabriellasmamma

Betatt av forumet
vi har funnet det perfekte navnet til lille snuppa vår,skal stå fram med det etter 3d ultralyden,for da er vi helt sikre på kjønnet. men her er andre navn jeg kom over som jeg syne er fine, jeg får vel spare litt til neste barn he he. Athena, Adina, Emine, (synes India også er søtt,men da fikk typen helt bakoversveis,he he) guttenavn: Milliam, Julian, Kevin og Xander. hi hi  for å si det slik typen er ikke enig i noen av dem. synes dere de er så forferdelige?

jeg skjønner hvordan du tenker,men jeg tenker litt sånn at barna  som kommer i denne tid men så mange med forskjellige navn,vil være i stand til utale det meste,(i hvertfall hvis dem går på skole i oslo.det er mange utendlanske navn mann så vidt klarer å utale,men barna greier det)he he så morsomt med caspian,vi tenkte på det til sønnen vår.men så tok vi et annet navn.som jeg sa til dattera mi (som har et sjeldent navn var at hun var så nydelig at jeg kunne ikke kalle henne det som alle andre heter,hun måtte få et ekstra nydelig navn)og hune er helt enig og veldig stolt av navnet sitt

ORIGINAL: tera

vi har funnet det perfekte navnet til lille snuppa vår,skal stå fram med det etter 3d ultralyden,for da er vi helt sikre på kjønnet. men her er andre navn jeg kom over som jeg syne er fine, jeg får vel spare litt til neste barn he he. Athena, Adina, Emine, (synes India også er søtt,men da fikk typen helt bakoversveis,he he) guttenavn: Milliam, Julian, Kevin og Xander. hi hi  for å si det slik typen er ikke enig i noen av dem. synes dere de er så forferdelige?

Synes de navnene var nydelige! Julian og Kevin vurderer jeg faktisk selv til prinsen[:)]   Emine hadde jeg også på lista mi over jentenavn, det er så vakkert! 

Jeg er ikke det typen som liker sjeldne navn,men julian er fint da :)
Vil helst ha norske navn,vi bor tross alt i norge

Er så fint å se att noen vil bruke litt sjeldene navn! [:D] Viktigste er jo att man finner et navn man selv synes er fint og passer til ungen.

Selv vil jeg att snuppa skal hete Yggdrasil, men det nekter mannen!![8D] SÅ da blir det Zimile. Ikke så mange som heter det heller![:)]

e en fan a sjeldne navn æ også,men e viktig å tenke på at babyen skal hete det hele sitt liv.
har funnet non navn her,mulig vi har det klart,men må se a før vi e helt sikker.
de navna du ramser opp var litt spesielle ja..julian like æ ikke! men dte e jo pga æ forbinn det med non da..bi ofte slik..Likte Emine litt,men var veldig spesielt da:)

Jeg har to venninner som har hver sin Julian, så har i grunnen ikke tenkt at det var et sjeldent navn. Emine synes jeg er kjempefint, men så heter jenta mi Eline da...Så det er jo litt i samme sjangeren. Hadde jeg kommet på det navnet før hadde hun kanskje fått det istedetfor. Kevin synes jeg er et "rampenavn"[:D]. Sånn litt Ronny, Jonny-aktig, ha ha. Og som lærer har jeg mange navn som jeg forbinder med elever jeg ikke har så veldig sans for. Det utelukker en del[;)].

ORIGINAL: Kaffepiken

ORIGINAL: Jornlinn

Er så fint å se att noen vil bruke litt sjeldene navn! [:D] Viktigste er jo att man finner et navn man selv synes er fint og passer til ungen.

Selv vil jeg att snuppa skal hete Yggdrasil, men det nekter mannen!![8D] SÅ da blir det Zimile. Ikke så mange som heter det heller![:)]

Yggdrasil yogaskole [8D] yepp, det er noe som heter det, skal på kurs hos dem i sommer.

[:)] Yggdrasil er jo livstreet i norrøn mytologi! [;)] Fiiine "navnet"! [:)]

Kos deg masse på yoga! Det må være deilig både for deg og lille gullet i magen!

Jenta vår skal hete Othilie, det syns jeg er så fint. Ellers hadde vi tenkt på Aurora, Mathea eller Olivia.. Liker godt sjeldne navn.. [:)]

Back
Topp