Sjeldne jentenavn

Preekast

Flørter med forumet
Hei! Ifølge oul så skal vi ha ei jente! :) Og eg trenger hjelp til å finne navn! Vil ha eit sjelden navn. Og trenger litt forslag.

Har to navn som er oppatt kalling.
Det er Myrtel og Engeline.

Hadde blitt veldig glad for hjelp! Så kast ut forslag!:happy::happy
 
Viola liker jeg:)
 
Vigga
Mynthe (uttales Mynde)
Hillevi
Silke
Esther
Alba
Alberte
Alma
 
Sirén, Mariona, Amira(ikke så uvanlig på verdensbasis/arabiske land), men uvanlig i Norge. Datteren min heter Amira :)
 
Hei! Ifølge oul så skal vi ha ei jente! :) Og eg trenger hjelp til å finne navn! Vil ha eit sjelden navn. Og trenger litt forslag.

Har to navn som er oppatt kalling.
Det er Myrtel og Engeline.

Hadde blitt veldig glad for hjelp! Så kast ut forslag!:happy::happy
Jeg liker også sånne navn,og denne gangen har jeg slått opp i slektsboka til farmor og farfar og laget meg en liste.
Ellers så grusom som jeg er syns jeg kirkegården er en fin plass for inspirasjon. (Er ikke så grusom som det høres ut som altså :p )
 
Jeg liker også sånne navn,og denne gangen har jeg slått opp i slektsboka til farmor og farfar og laget meg en liste.
Ellers så grusom som jeg er syns jeg kirkegården er en fin plass for inspirasjon. (Er ikke så grusom som det høres ut som altså :p )

Jeg har også tatt noen runder på kirkegården :) :)
 
Jeg liker også sånne navn,og denne gangen har jeg slått opp i slektsboka til farmor og farfar og laget meg en liste.
Ellers så grusom som jeg er syns jeg kirkegården er en fin plass for inspirasjon. (Er ikke så grusom som det høres ut som altså :p )

fant mellomnavnet til mi eldste på gravplassen
 
Lærke
 
Kjekk tråd!

Selv ønsker vi også fjerne et mer uvanlig nav, kansje litt viking/norrøn?
Det med kirkegården var jo ikke en dum ide, selv d kansje høres litt grusomt ut:p
 
Back
Topp