Sjeldne guttenavn? *oppdatert*

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Tror mannen kan gå med på Liam, det blir en slags oppkalling etter mannen som heter WilLIAM[;)]
Men jeg SKAL ha et mellomnavn.. Hva passer syns dere?

Syns Liam Emil, med trykk på I er fint [:)] men åssen skriver man for at folk ikke skal si Emil men Emiiiiil [8D]

Klarer ikke bestemme meg for guttenavn, hadde det vært jente så hadde jeg navn klart, men det er jo en liten gutt[:D]

Mannen er ikke enig med navnene jeg liker men har ingen forslag selv[>:]

Her er noen jeg liker, men er liksom litt usikker på de:

Imre, Matheo, Liam, Caspian, Arian, Maximillian(men syns det er litt tungt kanskje?)

Noen forslag? vil gjerne ha mellomnavn også siden pappan har det og storebror, mens jeg og snuppa har enkelt navn[:)]

Her i området er det iallfall det siste året blitt ganske mange Liam'r..men det er jo fint da, så skjønner jo at folk vil bruke det.

Caspian likte jeg best[:D]

Ja de fleste jeg skreiv opp har blitt mer populære de siste årene men ikke så mange som har de allikevel[8D][:D]

ORIGINAL: Enaj

Jeg liker godt amerikanske navn som :

Tyler
Jaden
Elijah
Dylan
Nathaniel
Mattew
Andrew
Justin
Tristian
Brody

De er jo ganske så spesielle og ikke så vanlige i Norge.

Kjempe fine, men jeg er liksom redd for uttalen av navnet, ikke alle som kan sies på norsk liksom så da blir navnet litt rart[8D]

Joen [:)]

ORIGINAL: mayah

Jeg har Caspian som nr 1 [:D]
Men gubben liker det ikke, så får ikke brukt det..
Han vil ha noe så orginalt som; Anders..... [8|]

Hehe...kjempe sjeldent med Anders [8D][:D]
Ikke lett når man ikke blir enig [>:]

Caspian Andre?[:D]

Matin,Ilyas;Nathaniel,Adem........

Kian
Leon
Lian
Joel
Noel

Jeg har veldig lyst på navnet Armand til en evt. gutt en gang... [:)]

Andres  [8D]  istedenfor Anders..

En i bhg med Robin het det, nydelig gutt [:D]  Ellers så kjenner jeg veldig få med Robin, trodde det var vanlig, men hører ikke mange av de..

ORIGINAL: Labambie

Jeg har veldig lyst på navnet Armand til en evt. gutt en gang... [:)]

Det synes jeg også er et flott navn.

Imre var best av de HI hadde skrevet.

Syns disse er fine:

Levi André
Leo Caspian
Noah Emilian
Axel Leander

Arian 

Gutten min heter Arian Maximillian faktisk[:)]
Ellers så er Kaspian også nydelig navn[:)]

Av de navnene du nevner syns jeg Imre var det fineste.

Jeg må innrømme at stort sett alle de andre navnene blir for originale for meg. Mange av de får en helt sprø uttale på norsk, og sper man litt dialekt inn også blir de egentlig grufulle[&:][8D]
Jeg skjønner at folk vil ha litt originale navn på ungene sine, men det må ikke gå på bekostning av barnet tenker jeg.

Mine heter Leon Alexander ( ikke akkurat sjeldent kanskje ) og Felix Rafael, det er jo ikke så vanlig, ihvertfall ikke Rafael... [:)]

Mange fine navn [:D]

Åssen skal vi klare å velge[8|] Liker så mange og mannen sier liksom ikke hverken ja eller nei og mener jeg skal velge bare, men jeg klarer jo ikke velge og vil ha hans mening[;)]

Jeg vil jo ha mellomnavn som passer med de jeg la ut også..hmmm

Vi har valgt et relativt sjeldent navn, Mario[:D] Rart i begynnelsen, men nå ELSKER jeg det!!

Back
Topp