Sjekklister <3

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Noen andre enn meg som elsker lister og har falt pladask for sjekklistene til preggersappen? Syns det er så godt å kunne legge til og fjerne punkter selv og lage nye lister og da kunne hake av når det er kjøpt inn / pakket :shy::joyful::woot:
Screenshot_20210220-174352_Preggers.jpg
Screenshot_20210220-174552_Preggers.jpg
 
Last edited:
Noen andre enn meg som elsker lister og har falt pladask for sjekklistene til preggersappen? Syns det er så godt å kunne legge til og fjerne punkter selv og lage nye listet og da kunne hake av når det er kjøpt inn / pakket :shy::joyful::woot:
Vis vedlegget 349097
Vis vedlegget 349098
Jeg liker også de listene i den appen, men jeg skulle ønske det var mulig å slette punkter på den som ikke er relevante for meg :)
For eksempel skal jeg ikke ha hjulbeskyttelse til vogna eller egen negelfil til baby under stell :p
 
Jeg liker også de listene i den appen, men jeg skulle ønske det var mulig å slette punkter på den som ikke er relevante for meg :)
For eksempel skal jeg ikke ha hjulbeskyttelse til vogna eller egen negelfil til baby under stell :p
Da har jeg bare haka de av jeg, for jeg også har noen jeg skulle ha sletta :joyful:
 
Jeg elsker også sjekklister :D
Har Preglife appen og er noen lister der jeg bruker, i tillegg til at jeg har telefonen full av lister med ting som skal gjøres, kjøpes, er ferdig og må huskes :hilarious:
 
Back
Topp