Marthe<3
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker også de listene i den appen, men jeg skulle ønske det var mulig å slette punkter på den som ikke er relevante for megNoen andre enn meg som elsker lister og har falt pladask for sjekklistene til preggersappen? Syns det er så godt å kunne legge til og fjerne punkter selv og lage nye listet og da kunne hake av når det er kjøpt inn / pakket
Vis vedlegget 349097
Vis vedlegget 349098
Da har jeg bare haka de av jeg, for jeg også har noen jeg skulle ha slettaJeg liker også de listene i den appen, men jeg skulle ønske det var mulig å slette punkter på den som ikke er relevante for meg
For eksempel skal jeg ikke ha hjulbeskyttelse til vogna eller egen negelfil til baby under stell
Det kan jeg og i grunn gjøre liker å ha litt sånn 100% fullført til slutt Hadde plaget meg om det sto 94% fullførtDa har jeg bare haka de av jeg, for jeg også har noen jeg skulle ha sletta
Heeeeelt enigDet kan jeg og i grunn gjøre liker å ha litt sånn 100% fullført til slutt Hadde plaget meg om det sto 94% fullført