Sjekker inn her...

Bjørka

Glad i forumet
Hei,

Kjenner jeg trenger en liten oppmuntring nå. Det har blitt litt mye på meg i dag.

Jeg har en skjønn gutt på ett år via ed.mannen min og jeg tenker å få satt inn en søster eller bror i høst. Vi hadde tenkt Innsett i Oktober, og alt lå til rette for dette inntil i dag.vi håpte på samme fantastiske resultat som sist gang vi fikk satt inn i Oktober.(litt overtroisk )

I dag kom mannen min hjem etter en tur downhill sykkel med knekt kragebein. Type skade som gjør det vanskelig å løfte og bære lillemann. Saken blir jo heller ikke bedre av at sønnen vår ikke er helt avvent pupp ennå og jeg må slutte med amming for å kunne komme i gang med hormoner til innsetter mitt. Noe som mannen min skulle gjøre, da det er enklest.

Kjente jeg ble veldig lei meg da dette skjedde i dag, og kjenner jeg trenger litt trøst nå.

Åh, vi kan vel bare lytte og føle med deg! Dessverre er det ofte noen omveier man skal gjennom på denne reisen for å få barn, og det man hadde planlagt går ikke alltid sånn.
Jeg tenker det positive her er at gutten dere har bare er ett år, så om dere må vente litt til så vil det sikkert også gå bra. Da har dere også litt lenger tid på avvenning mens kragebeinet heles.
Men skjønner godt at det føles veldig kjedelig akkurat nå! [emoji173]️

Sender deg en god klem. :Heartred (Jeg tok avvenningen egentlig selv før søskenforsøk, det finnes mye gode tips til hvordan mor kan gjøre det på egenhånd, om du ønsker å prøve det. :Heartred)

Huff... så kjedelig! Sender en stor klem! [emoji173]️ er det ingen sjans for at det kan ordne seg for innsett i oktober?

Akkurat hva du ikke trenger akkurat nå.. :(
Vet ikke helt om jeg har noe som kan trøste deg dessverre :(
Åh, vi kan vel bare lytte og føle med deg! Dessverre er det ofte noen omveier man skal gjennom på denne reisen for å få barn, og det man hadde planlagt går ikke alltid sånn.
Jeg tenker det positive her er at gutten dere har bare er ett år, så om dere må vente litt til så vil det sikkert også gå bra. Da har dere også litt lenger tid på avvenning mens kragebeinet heles.
Men skjønner godt at det føles veldig kjedelig akkurat nå! [emoji173]️
Sender deg en god klem. :Heartred (Jeg tok avvenningen egentlig selv før søskenforsøk, det finnes mye gode tips til hvordan mor kan gjøre det på egenhånd, om du ønsker å prøve det. :Heartred)
Sender en god klem til deg[emoji173]️
Huff... så kjedelig! Sender en stor klem! [emoji173]️ er det ingen sjans for at det kan ordne seg for innsett i oktober?
Så kjipt! Håper at det ordner seg på annet vis ❤️

Det vil nok ordne seg for oss på ett eller annet vis uansett. Søskenimnsettet vi skal ha blir det bare ett av selv om vi har tre egg på frys.

Vi kjenner at vi vil forsøke å få til en bonussøster eller bror, men er ikke så villige til å stå på så veldig hardt. De første 9 rundene tok veldig på.

Jeg blir dessuten 42 år neste år og tenker at jeg ikke ønsker å være eldre for en nr 2.

Vi vet lite akkurat nå hvordan det går med kragebeinet til mannen min, men han skal vurderes av kirurg i løpet av uken som kommer. Han får i allefall ikke til å løfte lillemann noe. Så vi har hatt en liten gutt som har vært litt frustrert på pappaen sin i dag. Det tar opp mot 8 uker med tilhelning av bruddet. Får han operasjon, noe vi håper kan han hjelpe til litt mer i heimen etter kortere tid.

Vi har ikke så mye familie i nærheten av der vi bor, så må egentlig belage oss på oss selv. Derfor blir også belastningen på meg. Er akkurat kommet tilbake i jobb etter permisjon nå. Så må nok takle alle oppvåkninger på natten alene.

Vi har akkurat hatt en n’te gang med avvenning amming på natten nå rett før helgen. Men sov natten gjennom natt til i dag(så det er håp for at dette retter seg av seg selv uten stress) Mini har hatt oppstart i BHG og reagert litt på det og søkt mye trygghet hos meg. Men han har det veldig bra ellers.

Det boblet litt over hos meg i går. Trolig vil vi få til et innsett i november eller desember, det er jo ikke krise.. men det hadde vært kjekt med termin før 1.september om det skulle bli noe. ;-)

Har du vurdert å sjekke mulighetene for sykemelding? Dette høres jo helt utmattende ut i lengden!

Vil bare sende dere en stor klem og masse støtte nå som dere skal i gang igjen etterhvert! Har skjønt at veien deres til nummer en var forferdelig lang og jeg håper så at dere får en mye enklere vei til nummer to. I første omgang med rask bedring av kragebeinet og gjennomførbar ammeslutt :Heartred

Vil bare sende dere en stor klem og masse støtte nå som dere skal i gang igjen etterhvert! Har skjønt at veien deres til nummer en var forferdelig lang og jeg håper så at dere får en mye enklere vei til nummer to. I første omgang med rask bedring av kragebeinet og gjennomførbar ammeslutt :Heartred

Takk, ☺️ Det går veldig fint. Mannen min skal opereres i dag og de sier han vil kunne bruke armen om to uker. Tilhelning 4-5 uker. Uten operasjon ville det tatt 8-18 uker.. så egentlig er ikke ting så aller verst.

Søskeninnsettet utsetter vi litt, og ammeslutt utsetter vi bittelitt også til mannen min er litt mer behjelpelig.

Håper selvfølgelig at veien til nr 2 er enkel og rett frem. Føles allerede litt sånn da det kun er et innsett. Vi kommer kun til å ha et innsett har vi bestemt oss for, briste eller bære. Vi har det fint med en, og nr 2 er en bonus.

Takk, ☺️ Det går veldig fint. Mannen min skal opereres i dag og de sier han vil kunne bruke armen om to uker. Tilhelning 4-5 uker. Uten operasjon ville det tatt 8-18 uker.. så egentlig er ikke ting så aller verst.

Søskeninnsettet utsetter vi litt, og ammeslutt utsetter vi bittelitt også til mannen min er litt mer behjelpelig.

Håper selvfølgelig at veien til nr 2 er enkel og rett frem. Føles allerede litt sånn da det kun er et innsett. Vi kommer kun til å ha et innsett har vi bestemt oss for, briste eller bære. Vi har det fint med en, og nr 2 er en bonus.

Er det egg du allerede har fryst eller fersk? :)

Så bra at det ble operasjon på mannen! Godt for dere alle :) Også håper jeg veldig på klaff på det ene insettet for dere. Fortjener en enkel vei nå:Heartred

Sender deg mange trøste klemmer og håper dette ordner seg for dere.

Back
Topp