sjekker du/retter du selvangivelsen selv?

PersilleLille

Glad i forumet
Eller får du hjelp av mann/kjæreste/familie/venner?

her er det pappa som fixer min[:D]
Greit med litt hjelp!

Gjør det selv.

ORIGINAL: Kittekat

Gjør det selv.

regnskapsfører som ordner alt

Fikser selv, stor jente nå [;)]

må fikse selv, prøver å sette meg inn i det, men gud å kjedelig det er[8D]

Jeg får hjelp av advokaten på jobb, genialt[:D]

Siden jeg jobber med dette, så er det min oppgave her i huset.. Samboeren ser ikke engang selvangivelsen sin...[8D]

Itillegg så kommer det endel venner og bekjente luskendes med selvangivelsene sine hvert år...[:D]

Nei jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre...må nok ha hjelp i år også..heh..

ORIGINAL: lykkepillen

Siden jeg jobber med dette, så er det min oppgave her i huset.. Samboeren ser ikke engang selvangivelsen sin...[8D]

Itillegg så kommer det endel venner og bekjente luskendes med selvangivelsene sine hvert år...[:D]

hei, vil du være vennen min?[:-]

ORIGINAL: Qualitas

de fleste har ikke så mye å hente da...[8D]

ORIGINAL: Qualitas

de fleste har ikke så mye å hente da...[8D]

nei er bare redd for å gjøre feil eller overse noe så jeg må betale tilbake senere eller no[:-][8D]

Ja, har gjort det i mange år nå, og siden jeg utdanner meg innen økonomi faget bør jeg vel igrunn klare det selv[8D]

Jeg gjør det selv, men er jeg i tvil spør jeg min onkel. retter og samboer sin og et annet familiemedlem sin

Hadde fint klart det selv, men ettersom endel beløp skal føres over og deles med mannen gjør vi det sammen. 

Back
Topp