Sjekker dere fortsatt at de puster?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Har ikke tenkt over at jeg gjør det, men tok meg selv i det i dag. Var inne å bredde over henne en stund etter at hun sovna, og jeg bare måtte stå litt for å se at hun puster [X(]

Ja kver gang eg legger meg (sover på samme rom til huset er ferdigt) så står eg musestille og holder pusten heilt til eg hører minien puste før eg kan hoppe til sengs[:)]

Bare når jeg føler at jeg må[8D]

Pappan er alltid søt han ser på meg og lister seg inn bare for å se på henne, vær dag[:D]

Hehe.. sjekker fortsatt storesøster på 3 i blant, hun ser jo nesten død ut der hun ligger, så fredfull uten en lyd!
Lillebror peser i vei, så ikke nødvendig å sjekke noe serlig der:)

ORIGINAL: 2juniskatter!

Hehe.. sjekker fortsatt storesøster på 3 i blant, hun ser jo nesten død ut der hun ligger, så fredfull uten en lyd!
Lillebror peser i vei, så ikke nødvendig å sjekke noe serlig der:)

Ja, begge to. Flytter de litt (for lillesøster, les MYE), legger dyna ordentlig rundt de, legger bamsene riktig og sjekker at de puster. Og på vinteren så sjekker jeg panelovnene og at rullgardinene ikke henger over de. [8D]

Han sover inne hos oss fremdeles, så nei, har ikke gjort det siden han var noen måneder gammel. Men blir ofte liggende og kikke på ham når han sover, eller stryke ham over håret når han ender opp i vår seng. [:)]

Jeg gjør det[:)] Når jeg brer over henne før vi legger oss. Og når ho sovner i bilen og ligger helt stille.
Men er langtfra så ille på det som jeg var. Da ho kom over på eget rom, så sov jeg ikke ordentlig på flere dager. Var inne flere ganger om natta og kikka til ho[:)]

ORIGINAL: *Lesehesten*

Ja, må høre etter når jeg er innom for å legge på dyna før jeg legger meg.

Jeg også, gjør det ubevisst.

jupp.... hver dag før jeg legger meg..
Også hvis hun våkner, og sovner igjen så går jeg inn..
også hvis jeg er på do etterat jeg har lakt meg[8D]

ja, hver eneste kveld når jeg legger med..(fikk litt skrekk etter at hun fikk feberkramper), så her ser jeg etter hver kveld......[:)]

ORIGINAL: Snekka

ORIGINAL: *Lesehesten*

Ja, må høre etter når jeg er innom for å legge på dyna før jeg legger meg.

Jeg også, gjør det ubevisst.

Jepp!

jepp! Kommer sikkert til å gjøre det så lenge det er liv i meg[:-]

Jeg er inne mange ganger fra han sovner til jeg legger meg for å sjekke nettopp det... Jeg bare MÅ! Våkner jeg på natta er jeg også inn og sjekker før jge får til og sovne igjen! Håper det går over av seg selv hehe!!

Back
Topp