sjekke skatten på nett

squat

Forumet er livet
noen som vet hvor man kan gjøre det?? eller om man i det hele tatt kan gjøre det??? fikk ikke selvangivelsen idag heller[8D] og jeg er så utålmodig når det gjelder sånne ting[:)]

ikke på min heller[&:]

ORIGINAL: MittØnske:)

men man må jo ha kode der som står på selvangivelsen[&:]
ja ikke sant, prøvde med en gammel kode... men det gikk ikke gitt, må vel bare smøre meg med tålmodighet da[8|][8D]

Du kan bruke kode fra skattekortet også ja.

Men så vidt jeg vet står det ikke der utregninga av hva du får igjen (om du ikke endrer på noe), bare seve selvangivelsen til levering/endring?

finner det hvertfall ikke. ville jo vite det no

ORIGINAL: *Stella*

Du kan bruke kode fra skattekortet også ja.

Men så vidt jeg vet står det ikke der utregninga av hva du får igjen (om du ikke endrer på noe), bare seve selvangivelsen til levering/endring?
*sukk*ja stemmer det.... vente litt til jeg da[:'(]

Det var en god ide. At jeg ikke tenkte på det da, jeg pleier alltid bruke det programmet for å sjekke...

Men da må jeg finne igjen skattekortet og se om jeg kommer meg inn på altinn da, jeg klarte å sperre den i går... (skulle bruke det i jobbsammenheng, men hadde skattekortet for 2006...) De sa at jegbare hadde sperret den for en time da, så jeg fårprøve igjen om jeg finner RETT skattekort...

for selvangivelsen min kom ikke i dag heller. Dårlig gjort, min forlovede fikk sin i går!

der holdt jeg på å få hysterisk angst ja...  skulle beregne skatten min, men har jo ikke opplysningene til sambo forran meg, så jeg bare tasta inn for meg jeg... og da kom det opp baksmell på 22000,- hærregud nå hopper jeg i elva tenkte jeg... men så sto det at for å få det rett så MÅ samboers tall også være med.... phuuuuu... for jeg er ganske så sikker på at jeg får igjen...

ha ha ha.. vil noen gi meg en hjerne!!!!!!!!!!! glemte jo helt å føre inn hva jeg hadde betalt i skatt jeg vettu... så da kom jeg jo på pluss med en gang.. så jeg får igjen!!!!!!!!!!!

Back
Topp