Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! De ble sendt til Ahus, så vidt jeg vet.
Takk! Var redd for det, hun er ikke den raskeste i verdenDa får du beskjed fra lege
Takk! Var redd for det, hun er ikke den raskeste i verden
Ja, det siste som er der er fra 2013. Men visste ikke at den siden fantes, så det er stas uansett - til neste gang! De sa på legekontoret at Ahus kom og hentet prøver rett etter jeg skulle ta prøven, så da antar jeg at det er de som analyserer den. Men skal fortsette å sjekke furst!Har du sjekket furst for sikkerhets skyld? For hvis du tok på legekontor er det ikke noen grunn til at det blir analysert på sykehuset
Takk for tips! Kanskje jeg skal ringe dem i dag. Jeg vet de er trege med tilbakemelding, og de sa tidligst torsdag, så da burde det være muligheter i dagNår jeg tok prøver på legekontoret, som ble videresendt til sykehuset så fikk jeg beskjed om at de fikk resultatene dagen etter. Jeg ringte derfor tilbake til legekontoret og fikk svaret raskere enn å vente på brev fra legen i posten flere dager senere