Sjekke resultater fra HCG-prøve selv?

Korv

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Mener at jeg leste her om noen som logget inn et sted for å se på svar på HCG-prøver. Noen som vet hvor?

Har du sjekket furst for sikkerhets skyld? For hvis du tok på legekontor er det ikke noen grunn til at det blir analysert på sykehuset :)
Ja, det siste som er der er fra 2013. Men visste ikke at den siden fantes, så det er stas uansett - til neste gang! De sa på legekontoret at Ahus kom og hentet prøver rett etter jeg skulle ta prøven, så da antar jeg at det er de som analyserer den. Men skal fortsette å sjekke furst!

Når jeg tok prøver på legekontoret, som ble videresendt til sykehuset så fikk jeg beskjed om at de fikk resultatene dagen etter. Jeg ringte derfor tilbake til legekontoret og fikk svaret raskere enn å vente på brev fra legen i posten flere dager senere

Når jeg tok prøver på legekontoret, som ble videresendt til sykehuset så fikk jeg beskjed om at de fikk resultatene dagen etter. Jeg ringte derfor tilbake til legekontoret og fikk svaret raskere enn å vente på brev fra legen i posten flere dager senere
Takk for tips! Kanskje jeg skal ringe dem i dag. Jeg vet de er trege med tilbakemelding, og de sa tidligst torsdag, så da burde det være muligheter i dag :shy:

Back
Topp