Sjekke modning+stripping..

Ninu

Betatt av forumet
Kan legen gjøre dette? Eller er det bare jordmor?
Jeg skal til legen imorgen, og jeg har termin idag, så jeg vil prøve å få litt fortgang i sakene [;)]

Hei hei .  Det kan også legen gjøre . Jeg gjorde det hos jordmor på torsdag og skal gjøre det hos legen i morra :-)  Håper det skjer noe snart da .. Lykke til

Tusen takk for svar [:D]

jordmora mi har ikke tilbydt seg å gjøre noen stripping på meg.går kun til henne jeg da og ikke til legen.syns ikke han har så go peiling på dette med graviditet..

eh .. hva er stripping? [8|] nå føler jeg meg lite lur men skal jeg vite det må jeg spør..

Det er når de tøyer åpningen, slik at man kanskje får den opp i en cm eller to. Har hørt at det skal være j... vondt, men ettersom jeg begynner overtid imorgen, tenker jeg at greit å få den hjelpen man kan [;)].
Er veldig klar for baby nå.

Jordmoren min har heller ikke tilbudt seg, men jeg skal ikke til henne før om en uke igjen ( kanskje [;)] ) og jeg har en kvinnelig lege, så jeg hadde blitt veldig glad om hun kunne gjort det!

*Adelin er ventet idag*

Du må helst ha åpning for at det skal ha effekt med stripping . Det skal hjelpe til for å få fort gang . Det gjør ikke noe vondt men er ubehagelig. Skal ha stripping nå om tre timer så satser på at i løpet av helga er h*n ute[:D]   

Back
Topp