Sjekke leie innvendig? Hvordan?

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Var hos jm i dag, og lillemor ligger endelig riktig vei :D dog veeldig høyt og bevegelig, så jordmor ville jeg skulle komme om to uker (uke 36) for å sjekke leiet igjen. Og da sa hun at hun skulle sjekke innvendig for å være helt sikker. Hva vil det si?
Skjønte ikke helt jeg :p

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Med ul? Eller som i en vaginal u.s dr hun kjenner etter hodet? Jeg aaaaaaner virkelig ikke ;)

Det jeg lurer på og! Var nesten sikker på at de ikke hadde ultralydaparat på det lille legekontoret her. Men det må jo være det, for hun kan vel ikke sjekke babyens leie ved en g.u ? :p

Hun mener nok UL tenker jeg :) Skal nok ikke "oppi der" nå mot slutten nei :P
Haha nei var det jeg syns virka så merkelig ! :p og hun ville jo uansett ikke ha kunnet 100% bestemme leie på den måten :p
Men hun sa innvendig, så da må det vel bare bety ul da:)

Haha nei var det jeg syns virka så merkelig ! :p og hun ville jo uansett ikke ha kunnet 100% bestemme leie på den måten :p
Men hun sa innvendig, så da må det vel bare bety ul da:)

Men det var jo en utrolig misvisende måte å si det på da :P Jeg ville nok stusset en del dersom jeg hadde fått den beskjeden gitt :)

Men det var jo en utrolig misvisende måte å si det på da :P Jeg ville nok stusset en del dersom jeg hadde fått den beskjeden gitt :)
Ja i grunn =p tenkte ikke over det før etter timen heller. "Men da vil eg sjekke innvendig for å være helt sikker" sa hun :p Jaja, er vel UL da :)

De har ikke ul dessverre. Er gu hun mener. Har hatt det pga veldig mye kynnere, og da kunne hun kjenne hodet=)

De har ikke ul dessverre. Er gu hun mener. Har hatt det pga veldig mye kynnere, og da kunne hun kjenne hodet=)
Ja var det jeg mente de ikke hadde.. men ligger bebis langt ned ned hodet hos deg da eller, siden hu kjenner d?
Her trodde hun det var hodet ned endelig, men at det lå veeldig høyt opp, så skjønner ikke åssen hun skal kunne kjenne hodet eller rompa da? :p

Ja var det jeg mente de ikke hadde.. men ligger bebis langt ned ned hodet hos deg da eller, siden hu kjenner d?
Her trodde hun det var hodet ned endelig, men at det lå veeldig høyt opp, så skjønner ikke åssen hun skal kunne kjenne hodet eller rompa da? :p

Nei, de har ikke det dessverre. Hm...vet ikke. Men hun kunne visst kjenne det veldig godt. skal på kontroll neste uke, så er spent på om han har festet seg=)

Nei, de har ikke det dessverre. Hm...vet ikke. Men hun kunne visst kjenne det veldig godt. skal på kontroll neste uke, så er spent på om han har festet seg=)
Jøss, skjønner ikke åssen de kan kjenne det når man ikke er i fødsel, imponerer stadig :p Spennende da :):) spent på kontroll om to uker selv , hååååååper hun enda ligger med hodet ned og har kommet litt lengre ned i bekkenet iallfall :)

Hehe de klarer jo å kjenne hva som er hva, fra utsiden av magen..så vil nok tippe på at de kjenner det enda bedre på innsiden ;) men aner ikke om hun mener ul eller om hun skal kjenne med hånda?:eek: har lissom aldri trengt det selv før fødselen:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Sniiiker :)
Når jeg ble undersøkt for å sjekke leie på baby så gjorde hun det med fingrene nedentil (slik de gjør om de skal strippe eller kjenne etter åpning) Hvis babyen ligger godt nok nede i bekkenet kan de kjenne hodet gjennom mormunnen :)

De kan stikke to fingre opp for å kjenne etter om det er hodeleie ja. :-) det gjorde de til meg på sykehuset. Det er doug ikke behagelig:p

Uæææ er det sant ??:eek:
Men så bra, da håper jeg lillemor har lagt seg fint ned i bekkenet med riktig ende til neste uke ;) Fortalte mannen det og han ble helt forferdet og mente at hvis jm kan kjenne hodet der inne så var det iallfall slutt på sengekosen! :p haha :D

De kan stikke to fingre opp for å kjenne etter om det er hodeleie ja. :-) det gjorde de til meg på sykehuset. Det er doug ikke behagelig:p
Og du, gratulerer så masse med babyen :D :D åååå nydelig da <3

Back
Topp