Sjekke for feber - hvor ofte?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hvor ofte bør jeg sjekka tuppa for feber nå etter hun he lagt seg? Fikk vaksiner idag og fikk litt feber samt ubehag. Ga derfor paracet. Men feberen gikk bare ned 0.1 grad (fra 38.1 til 38). Men ubehaget gikk bort da....

Ga henne stikkpille fra 3-6 kg, men hun var jo 5740 så regner med den fungerer litt "dårligere" siden hun er aå nært opp mot vekta for ny paracet

Hvor lenge fra du ga til du målte? Det tar 30-60 minutter før den har skikkelig effekt.

38,1 er uansett ikke høy feber og jeg hadde nok ikke målt rektalt på natta med mindre hun kjentes varm.

Ser nå at denne er fra i går,håper natta gikk bra

Hvor lenge fra du ga til du målte? Det tar 30-60 minutter før den har skikkelig effekt.

38,1 er uansett ikke høy feber og jeg hadde nok ikke målt rektalt på natta med mindre hun kjentes varm.

Ser nå at denne er fra i går,håper natta gikk bra

Natta gikk fint :) ja tenkte ikke p måle rektalt nei, var mer å kjenne på henne jeg tenkte. Sjekket utover kvelden noen ganger men hun var ikke varm, så da sto jeg ikke opp i natt for å sjekke ;)

Hadde bare kommet til å sjekke ved amming. Min datter spise jo en gang eller to på natten

Hadde bare kommet til å sjekke ved amming. Min datter spise jo en gang eller to på natten
Sant :) hu her sov fra 20.00-05.30, men sjekket henne noen ganger fram til kl 24 ;)

Back
Topp