Malleleo Forumet er livet Oktoberskatter 2014 30 Mar 2010 #1 tryna når hu sprang med fyrsikkeska bortover gangen lurer på når vi skal få tatt 1 års bilder jeg her er hun i stolen som hu elsker å klatre i GOD PÅSKE!! da drar vi på hytta innen et par timer! og kommer ikke hjem før søndagskvelden[;)]
tryna når hu sprang med fyrsikkeska bortover gangen lurer på når vi skal få tatt 1 års bilder jeg her er hun i stolen som hu elsker å klatre i GOD PÅSKE!! da drar vi på hytta innen et par timer! og kommer ikke hjem før søndagskvelden[;)]
ciccy_c Glad i forumet 30 Mar 2010 #2 Uff da!Stakkars lita![&:]Veldig uheldig Mali jo[&:] Kose deg masse på hytta da og håper dere får slappet litt av også da[:)]
Uff da!Stakkars lita![&:]Veldig uheldig Mali jo[&:] Kose deg masse på hytta da og håper dere får slappet litt av også da[:)]
C connie83 Forumet er livet 30 Mar 2010 #3 uff stakkars Mali!! Uheldig henne også ja.. men sånn er det vel når de begynner å gå he he [;)] kos dere på hytta [:D] god påske!! Klem fra oss
uff stakkars Mali!! Uheldig henne også ja.. men sånn er det vel når de begynner å gå he he [;)] kos dere på hytta [:D] god påske!! Klem fra oss
mama*demi Glad i forumet 30 Mar 2010 #4 Stakkars Mali!! Kos dere på hytta og gleder meg til å se bilder! Klem xoxo