Sjekke dåkk..

pandalise

Gift med forumet
innholde i shampoo, olja, lotion å anna produkta t dæ å babyn? altså, parabener, parfyme, parafin osv..

sjøl e æ kronisk på sånt, værtfall t kevin..

jepp og spesiellt til Nadine. Siden jeg selv reagerer på sterkt parfymerte produkter er jeg supernøye med å unngå slikt til snuppa.

nei..han har ikke reagert på noen verdens ting siden han ble født når det gjelder sånne ting, så her sjekkers det kun etter hvor mye det skummer når jeg tar det i badevannet( med andre ord, sjekker det ikke)

Skyt meg gjerne,men nei.....
Asså,jeg bruker ikke håndsåpe i badevannet hans og min shampoo på han osv,bruker de vanlige babyproduktene som Libero og Natusan,men jeg står i å leser slavisk på innholdet nei.
Han har ikke reagert på noe foreløpig,har ikke vært antydning til sår i stumpen engang så.

Hehe, egentlig godt å høre ikke alle gjør slikt..

jeg er litt over-hysterisk [:o] er liksom en ting jeg MÅ gjøre.. er ikke SÅ nøye me ting til meg selv, men mini fåkke no på kroppen sin som ikke er kontrollert av meg [;)]

trur nesten det er sånn sinns-forstyrrelse[&o]

Dere skulle sett hodebunnen min på en dårlig dag, da hadde dere tenkt dere om igjen før dere velger produkter [8D][8D]

Jeg er nazi på vaskemiddel og skyllemiddel! Kun parfymefritt.
Også sjekker jeg grønn hverdag.
Bruker IKKE parfyme på meg selv (unntatt det som finnes i sjampo).
Har fått et litt anstrengt forhold til lukter etter jeg ble mor, hater når parfymedekte kvinnfolk har holdt gutten min, det oser jo av han!

Jeg er ganske nøye med det meste, faktisk. Føler meg ikke verken nazi eller spesielt opptatt av sånne ting, men når jeg tenker etter gjør jeg det av meg selv automatisk. Hun er jo så liten og ren. Og jeg har troen på at naturlig = bra. Unødvendige tilsetningsstoffer er.. vel, unødvendige. Hun blir like ren av rent vann. Hun lukter DEILIG helt av seg selv. Jeg er redd både astma, allergi, eksem, ubehagelig kløe og kreft, så vi prøver å holde det mest mulig enkelt her i huset [:)]

Jeg:
- bruker Neutral vaskemiddel på alle våre klær
- bruker ikke skyllemiddel
- bruker ingenting som har unødvendige ingredienser i
- bruker bare vann når hun vaskes
- bruker aldri såpe, sjampo, bobleskum eller noe annet enn Neutral olje i badevannet hennes
- gir henne kun økologisk mat
- kjøper kun økologisk bomull eller ren ull når det kommer til klærne hennes
- bruker ikke parfyme eller bodylotion med lukt selv
- tenker over at det jeg spiser går over til henne, inkludert alt unødvendig gørr jeg pakker i meg, så jeg prøver å spise sunt og fornuftig

..men så røyker jeg. Haha. Patetisk [8D]

jeg bruker skyllemiddel...og vanlig vaskepulver..Men når di ikke reagerer på det, så har det jo ikke noe å si syns jeg da..Og jeg bruker parfyme..men hadde han reagert på noe eller blitt rødflammete på huden etc så hadde jeg jo ikke gjort det..Generasjonen vår er jo oppvokst med alt mulig sånt no, og det er jo blitt folk av oss også..jeg tror det at hvis man er for nøytralt med absolutt alt eller desinfiserer alt, så ødelegger man en del av imunsystemet..men det er min mening da..alle er jo forskjellige, og tror ikke det er noe "riktig" å gjøre, man gjør som man vil selv..man kjenner jo sitt eget barn best

nei, men eg kjøper babysjampoo uten parfyme.

ORIGINAL: stort og lite gull

Er nøye på vaskemiddel og skyllemiddel, ellers ikke [:)]
Men unngår sterk parafymestank!

Sign!

Back
Topp