Sjekke babyen

Og lar dere de sove ute nå når det er mørkt også? Klokka er jo bare 17 og baby vil sove.. men er jo bekmørkt så føler jeg mister kontroll :oops:

Vi gjør også det, men setter han bak på verandaen. Så da står han rett utenfor stuevinduet [emoji4]
 
Sjekker vel omtrent kun hvis hun har sovet unormalt lenge. Har babycall uten kamera.
 
Titter ikke med mindre jeg hører han lager lyd[emoji5]
 
Sjekker stort sett bare om han har sovet lenger enn han pleier :) og om det slår ut noe på babycallen.

Skal sies at han står på verandaen rett utenfor stuevinduet da, så ser jo vogna hele tiden.

Han er 8,5 mnd. Nettopp begynt å sove i vogna. Sovet det første halve året av sitt liv på brystet mitt. Så da har jeg sjekka hele tida :p
 
Sjeldent, kun hvis hun har sovet unormalt lenge. I starten sjekka jeg både titt og ofte, men med tida har jeg blitt mer avslappa. Til å begynne med stod vogna rett utenfor stuedøra, men det er så kronglete å få den opp dit at fra ca 2 mnd alder har hun stått utenfor inngangsdøra i 1.etg. vi bor i et lite boligfelt med pensjonister på alle kanter, i ei bygd med veldig får innhyggere og ulovligheter, så jeg bekymrer meg ikke over å ha henne "ute av syne" så lenge babycallen er på.
 
Back
Topp