Sjekke babyen

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hvor ofte sjekker dere barnet deres som sover ute i vogn med babycall?

Føler jeg går til vinduet litt vel ofte..
 
Med babycall er det sjeldent jeg titter. Det må være hvis lillesøster har sovet unormalt lenge. Det samme gjelder hvis hun sover inne på romme sitt.
 
Har video på babycallen, så har den med meg når jeg går rundt i huset og tar en titt innimellom og selvfølgelig når det slår inn en lyd.

Superfornøyd med den. Siden han står på fremsiden av huset som er ned mot en vei så tror jeg ikke at jeg hadde hatt han der uten den med video, siden jeg ikke kan se han ut av noe vindu.
 
Har video på babycallen, så har den med meg når jeg går rundt i huset og tar en titt innimellom og selvfølgelig når det slår inn en lyd.

Superfornøyd med den. Siden han står på fremsiden av huset som er ned mot en vei så tror jeg ikke at jeg hadde hatt han der uten den med video, siden jeg ikke kan se han ut av noe vindu.

Så greit. Vi har ikke video og det ønsker jeg ikke heller. Men min står i innegjerdtet hage uten innsyn, og rett foran vindu :p
 
Vi har også babycall med video. Når vi sitter ved spisebordet / stuebordet står den fremfor meg hele tiden. Da forsvinner blikket ganske ofte bort der den står.. Når jeg derimot tusler rundt ser jeg kun etter om jeg hører noe.
 
Vogna står rett utenfor et vindu, så pleier å ha vindu på gløtt. Er ikke hver gang vi bruker babycall, men bruker vi babycall så sjekker jeg hvis det er litt mistenkelig lyd eller når klokka blir såpass at jeg vet han snart våkner. Bruker vi ikke babycall, men bare har vindu åpent, så sjekker jeg når jeg går forbi, og om jeg ser på tv så går jeg og sjekker når det er reklamer. Han sier klart ifra når han er våken
 
Ikke så ofte. Titter ut vinduet når babycallen slår ut, uten at det er gråt.
 
Så greit. Vi har ikke video og det ønsker jeg ikke heller. Men min står i innegjerdtet hage uten innsyn, og rett foran vindu :p

Ja da blir det litt anderledes! :) Han elsker å sove ute(har snart sovet i 4 timer nå), så da er det veldig greit for meg å slippe og åpne døra hvis jeg vil sjekke på han eller lurer på hva lydene som slår inn dreier seg om :D
 
Sjekker stort sett bare om han har sovet lenger enn han pleier :) og om det slår ut noe på babycallen.

Skal sies at han står på verandaen rett utenfor stuevinduet da, så ser jo vogna hele tiden.
 
Last edited:
Ikke så ofte egentlig, kan titte ut og sjekke om babycallen slår ut uten gråt, og om han har sovet lenge og jeg vurderer å bli bekymra. :hilarious:
 
Hehe, så flinke dere er. Jeg må roe nervene litt merker jeg :hilarious:
 
Vogna står rett utenfor vinduet, så kikker til han når jeg er borte ved vasken :)
 
Og lar dere de sove ute nå når det er mørkt også? Klokka er jo bare 17 og baby vil sove.. men er jo bekmørkt så føler jeg mister kontroll :oops:
 
Og lar dere de sove ute nå når det er mørkt også? Klokka er jo bare 17 og baby vil sove.. men er jo bekmørkt så føler jeg mister kontroll :oops:
Vi gjør det. Men vi bor langt utpå et jorde, og har bare en nabo. Dessuten står han på fremsiden av huset (ikke synlig fra veien), foran kjøkkenvinduet.
 
Vi gjør det. Men vi bor langt utpå et jorde, og har bare en nabo. Dessuten står han på fremsiden av huset (ikke synlig fra veien), foran kjøkkenvinduet.

Jeg satt min ut også nå.. vi bor også veldig skjermet til, og ingen innsyn fra vei.. fikk vridd vogna i en vinkel som gjorde at utelyset skinner inn i vogna samtidig som jeg kan se han fra vinduet :cool:
 
Du får ikke sjekket for ofte, bare sjekk så ofte du føler for det. Man er ikke flink bare fordi man sjekker sjeldent. ;)
 
Du får ikke sjekket for ofte, bare sjekk så ofte du føler for det. Man er ikke flink bare fordi man sjekker sjeldent. ;)

Jeg syns de er flinke som klarer å slappe av mens babyen sover jo. Jeg tror ikke det er sunt å bekymre seg for mye, da blir hverdagen mye mer slitsom..
 
Jeg syns de er flinke som klarer å slappe av mens babyen sover jo. Jeg tror ikke det er sunt å bekymre seg for mye, da blir hverdagen mye mer slitsom..
Men jeg tenker også at det er fint at du gjør det du føler er greit :happy:
 
Men jeg tenker også at det er fint at du gjør det du føler er greit :happy:

Absolutt :) Og det kommer jeg til å gjøre! :)
Blir nok mer og mer avslappet etterhvert som han har sovet ute noen uker vil jeg tro :)
 
Back
Topp