Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal ikke jeg være slem altså, men stripping synes jeg var fryktelig vondt. En pleier kom å holdt meg fast, så sa hun at jeg kom sikkert til å få lyst til å sparke/slå, ble helt satt ut jeg.
Men stripping gjør de bare for å fremskynde litt tror jeg. Jeg måtte få åpnet opp siden det var noen timer siden vannavgang og de skulle sette inn en modningspille. Hadde ingen rier men vannet mitt gikk og med GBS så skal det ikke gå mange timene med vannavgang slik jeg skønte det
Jøss det er første gangen jeg har hørt om at noen "måtte" bli strippet!Nå skal ikke jeg være slem altså, men stripping synes jeg var fryktelig vondt. En pleier kom å holdt meg fast, så sa hun at jeg kom sikkert til å få lyst til å sparke/slå, ble helt satt ut jeg.
Men stripping gjør de bare for å fremskynde litt tror jeg. Jeg måtte få åpnet opp siden det var noen timer siden vannavgang og de skulle sette inn en modningspille. Hadde ingen rier men vannet mitt gikk og med GBS så skal det ikke gå mange timene med vannavgang slik jeg skønte det
Jøss det er første gangen jeg har hørt om at noen "måtte" bli strippet!
Er ganske sikker på at dette er noe som er helt frivillig. MEN så får man jo forhåpentligvis god informasjon (når det er nødvendig) sånn at man ser at det gagner en selv mest til slutt.
For jeg tror ikke det er noen jordmødre som vil foreslå å strippe uten at de mener det er helt nødvendig.
Og de ønsker heller ikke å sjekke åpning oftere enn de må.
Min erfaring er uansett den, at når fødselen er igang bryr du deg ikke så mye om det Jeg tenkte i forkant at jeg håpte det ikke skulle være så mange tilstede i rommet og at de ikke måtte sjekke så mye osv, men midt oppi alt dreit jeg i hvem som var der og hva de gjorde Ville bare bli ferdig
Helt helt feil behandling av mennesker, må bare si det! Huff! Tror jeg hadde følt meg voldtatt på et vis om det var meg :/Var overhodet ikke forberedt, ante ikke hva det var engang jeg. Men fikk ikke velge selv.... dette var visst nødvendig da
Helt helt feil behandling av mennesker, må bare si det! Huff! Tror jeg hadde følt meg voldtatt på et vis om det var meg :/
Er det nødvendig så får de forklare det så pasienten forstår og selv ønsker å motta behandlingen også!
Jøss det er første gangen jeg har hørt om at noen "måtte" bli strippet!
Er ganske sikker på at dette er noe som er helt frivillig. MEN så får man jo forhåpentligvis god informasjon (når det er nødvendig) sånn at man ser at det gagner en selv mest til slutt.
For jeg tror ikke det er noen jordmødre som vil foreslå å strippe uten at de mener det er helt nødvendig.
Og de ønsker heller ikke å sjekke åpning oftere enn de må.
Min erfaring er uansett den, at når fødselen er igang bryr du deg ikke så mye om det Jeg tenkte i forkant at jeg håpte det ikke skulle være så mange tilstede i rommet og at de ikke måtte sjekke så mye osv, men midt oppi alt dreit jeg i hvem som var der og hva de gjorde Ville bare bli ferdig