Sjekka selvangivelsen?

Felina

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Fikk omsider logga inn på altinn... :computer012 Skuffende lesing, hadde virkelig håpet å få igjen i år, men neeeida :P Ikke skjønner jeg det heller når jeg har samme lønn og arbeidsgiver som forrige år, og har tabelltrekk :confused005

Har ikke sjekket, og om jeg får igjen eller ikke aner jeg ikke før mannen har sjekka sin og vi har gått gjennom alle tall og fradrag uansett.

Sjekket og får igjen litt, har reisefradrag som også må inn, ellers ser det ut til at alle fradrag er inne, må bare dobbeltsjekke det en dag :-)

Får igjen litt, også blir det vel litt til når vi har gått gjennom mtp lån osv :)

Fikk sjekket (etter mye klikking, altinn er noen herk). Fikk heldigvis tilbake, men ivanlig lite :-P

5053 tilbake hvorav 5000 er pga BSU så flaks med den ;)

Sjekket tidligere i dag. Får tilbake rundt det samme som hvert år:)

Jeg får igjen 18000. :D Men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Skatteåret 2014 gikk jeg litt arb.ledig, jobba som tilkallingsvikar i bhg og begynte på jobben jeg har nå i oktober. Altså ganske dårlig inntektsår. Fikk da igjen 10000 i fjor.

Hadde god inntekt hele 2015, men forandra ikke trekkprosenten og fikk som sagt igjen 18k nå. Men for all del, er kjempeglad. Akk kjøpt hus, trenger masse nye møbler og alt av babystæsj :)

Får igjen en solid slump, og er meget glad for det :D

Må levere som selvstendig næringsdrivende, så vet ikke enda.

Får igjen en god del begge to :)

Back
Topp