Sjekka armen etter operasjonen...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Jeg fortalte legen at det ikke hadde blitt noe bedre, for det har det ikke... han kjente litt og fant ut at det ikke var helt bra. han sa at det ikke var noe poeng i å ta CT og MR og sånn, fordi det ville ikke synes om det var noe mer galt der likevel. så han lurte på om han skulle sette meg opp på ny operasjon med en gang, da hadde jeg fått det i januar pga korte ventelister. jeg var litt i tvil, så vi ble enige om å vente til januar for å se om det blir bedre. så da får vi bare vente å se da, om det blir en operasjon til...[:'(]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

å fy søren så kjipt da![:@][:@][:@]...nå synes jeg synd på deg altså...håper virkelig for din skyld at du blir bedre da[;)]. Masse klemmer fra meg[:)]

signerer

å fy søren så kjipt da![:@][:@][:@]...nå synes jeg synd på deg altså...håper virkelig for din skyld at du blir bedre da[;)]. Masse klemmer fra meg[:)]

Sign

Derfor jeg ville gi det en sjanse også, ikke noe jeg har dritlyst til lissom... det hadde jo blitt midt oppi bursdager og sånn også...[:'(] jeg vet ihvertfall at jeg aldri ska bevege meg ut på en håndballbane igjen...(sier jeg nå...[8D])

Back
Topp