Sjekk ut "hotte forumtråder i dag"!

ElisabethR

Forelsket i forumet
På forsiden finner dere nå en knapp som heter "Hotte forumtråder i dag". Her ligger de mest diskuterte sakene over hele forumet.
Etterhvert håper vi å få tilgang til både denne og "nye forumposter i dag"-knappen fra overalt på forumet.

De hotte trådene er symbolisert med en flamme ved siden av trådtittel i opplistingene også, så dere kan se hva som til en hver tid engasjerer mest i det rommet dere befinner dere.

Gøy å se hva som engasjerer dere!

jeg vet ikke helt om jeg syns det var en knall god idè, for var mer irriterende enn "hot" med de flammene som dukket opp over alt. Man ser jo fort hvilke tråder som er mest populære uansett om det er flamme på dem eller ei, for det vil jo være de trådene som har flest svar, og de dyttes somregel øverst allikevel til enhver tid.
Men det er kjekt å prøve ut flere ting, teste om det funker, eller ikke. I dette tilfellet syns jeg gjerne ikke at det funket super bra.

Helt greit det, men at forumet MÅ ligge nede hver gang dere innfører noe noe nytt er ikke greit. Sist gang sa vi jo ifra at vi kanskje ville ha beskjed når det ble nedetid. Men nei, det skulle vi ikke få fordi vi egentlig ikke skulle merke noe til oppdateringstiden. Så skjer det. Igjen..... 

Jeg har ikke fått med meg alle endringene på forumet, men har registrert at du er veldig engasjert og handlings-/løsningsrettet. Dessuten ser det ut til at du er veldig interessert i våre synspunkter, og at du lytter til tilbakemeldingene du får. :)

Hadde vært fint om det ble litt begrensning på hvor mange "hotte" tråder det var på hvert underforum. 3-5 max, blir litt mye når annenhver tråd har en flamme på seg synes jeg. 

bøllefrøene skrev:
gi det nå litt tid daa!

syns de er flinke til å prøve nye ting!

Jeg sa at jeg syns de er flinke til å prøve nye ting, men når omtrent hver tråd på forsiden har flamme, og alle er like "hotte", så funker det kanskje litt mot sin hensikt?

Labambie skrev:
Helt greit det, men at forumet MÅ ligge nede hver gang dere innfører noe noe nytt er ikke greit. Sist gang sa vi jo ifra at vi kanskje ville ha beskjed når det ble nedetid. Men nei, det skulle vi ikke få fordi vi egentlig ikke skulle merke noe til oppdateringstiden. Så skjer det. Igjen..... 

Det var en tilfeldighet at det ble nedetid i går, hvis det var i går mellom 9 og 10 du tenker på? På grunn av tekniske oppgraderinger måtte vi kjøre med en i stedet for to servere en halvtimes tid. Jeg ga beskjed om dette på forhånd, men beklager hvis den ikke ble annonsert tydelig nok

Hvilken "sist gang" er det du refererer til?

ElisabethR skrev:

Labambie skrev:

Det var en tilfeldighet at det ble nedetid i går, hvis det var i går mellom 9 og 10 du tenker på? På grunn av tekniske oppgraderinger måtte vi kjøre med en i stedet for to servere en halvtimes tid. Jeg ga beskjed om dette på forhånd, men beklager hvis den ikke ble annonsert tydelig nok

I går morges, jeg husker ikke klokkeslettet. Den andre gangen husker jeg ikke når var, men jeg husker fler av oss skrev til BV på Facebook. Og da var svaret fra IT at vi skulle ikke få vite om nedetid fordi det var ikke noe vi skulle merke. 

Dette er nok heller bare et tegn på at jeg er her for mye. 

Labambie skrev:

ElisabethR skrev:

Labambie skrev:

I går morges, jeg husker ikke klokkeslettet. Den andre gangen husker jeg ikke når var, men jeg husker fler av oss skrev til BV på Facebook. Og da var svaret fra IT at vi skulle ikke få vite om nedetid fordi det var ikke noe vi skulle merke. 

Dette er nok heller bare et tegn på at jeg er her for mye. 

Det er ikke et greit svar fra IT, og jeg beklager hvis det er det som er kommunisert. Selvsagt skal dere få vite så tidlig som vi vet det på forhånd dersom forumet eller hovedsidene blir nede. Noen ganger blir det avgjort ganske kort tid før det faktisk skjer en elle rannen teknisk oppgradering, s ådet er ikke alltid vi kan gi god beskjed. Men jeg skal sørge for at det blir rutine påd ette.

hvor mange svar må en tråd ha før den blir regnet som "hot"?

*yummymummy* skrev:

Virker som det er 10 svar

hissigproppen skrev:

*yummymummy* skrev:

Virker som det er 10 svar

Det lurer jeg å på. Jeg har sett tråder få merket når det bikker 10 svar, men nå er det også tråder med 18 svar som ikke har merke (for ikke å snakke om ebaytråden på 7(?) sider).

Back
Topp