Sjekk på sykehuset

Bruker42we

Blir kjent med forumet
I går ble det tur til føden for å sjekke at alt var bra til pga mindre liv.Alt er bra med den lille prinsen vår...

fikk i tillegg ultralyd unders. Men det var vanskelig å få målt han, da hode satt veldig langt ned, så da fikk vi ikke vite hvor mye han veier, bare at han over gjennomsnittet.

Siden jeg har hatt en del modningstegn tok hun å sjekket om jeg hadde åpning. ho kjente veldig godt hodet, men det var ennå lite tøylig oppi der. så det er ikke rart at det har kjentes ut som han detter ut.

så nå er det bare å vente, vente, vente.... Å smøre seg med tålmodighet ;)

Så bra at du fikk sjekket og at alt var som det skulle :)

Greit å¨få sjekket opp i ting :) Ka tid har du termin??

Du får bare finna på noe kjekt, så går det sikkert litt fortare ;)

jeg har ikke termin før 01.august, men jeg håper han kommer før siden han er stor ;) jeg får dessverre ikke gjort så mye som jeg kunne tenkt meg, da jeg har så mye vann i kroppen. Så fort jeg gjør noe, så blir bena utholdig og tredoble sin størrelse. Så det blir mye tv titting :) men, men det nærmer seg for hver dag, det viktigste er at alt er bra til med prinsen :)

jeg har ikke termin før 01.august, men jeg håper han kommer før siden han er stor ;) jeg får dessverre ikke gjort så mye som jeg kunne tenkt meg, da jeg har så mye vann i kroppen. Så fort jeg gjør noe, så blir bena utholdig og tredoble sin størrelse. Så det blir mye tv titting :) men, men det nærmer seg for hver dag, det viktigste er at alt er bra til med prinsen :)

Da er det jo heldigvis ikke så veldig lenge igjen for deg å vente.. Me får begynna litt sånn forsiktig å sende deg fødestøv ;)
Skjønner godt du vil ha han ut før med tanke på at han er stor... Sist hadde eg ein på over 4,1 kg og det var 1 uke før termin. Har fått signaler på at denne her og er ca 4 kg...

Back
Topp