Sjekk på Ahus!

Tullemor85

Flørter med forumet
Vært på kontroll hos jordmor, hu spurte om jeg kjente mye liv, noe jeg gjør men ikke like mye som før, så da bærer det inn på sykehuset:-/ dere får krysse armer og bein for meg for at alt er bra.. Er to dager til termin, så håper alt er bra med lillegutt!! :'(

Krysser alt som krysses kan! Regner med alt er bra :) mener å ha lest en plass at de gjerne er veldig rolig rett før fødsel, så kanskje det er det som skjer?

Lykke til! ;)
Satser på at alt er fint og at han bare gjør seg klar til å komme ut!

Slik er det her også, vært betydelig mye roligere i flere uker. Var på ul i dag og alt er helt fint. Så jeg tror det er normalt mot slutten, husker det sist svangerskap også. Krysser fingrene for det!!!

Krysser finger og tær og sender gode tanker. Dette skal gå bra. Forhåpentligvis så er bebisen bare rolig for den forbreder seg til fødsel. Masse lykkke til♡

Da er jeg ferdig, dem tok registrering av hjerterytme bare, enda jordmor ville dem skulle ta ultralyd for å sjekke morkake funksjonen... Merkelig, men alt så bra ut iflg registreringen da, så får håpe dem har rett :-/ takk for omtanke damer, er litt skummelt når man nesten er i mål! :-)

Krysser alt som krysses kan! Regner med alt er bra :) mener å ha lest en plass at de gjerne er veldig rolig rett før fødsel, så kanskje det er det som skjer?

Det har jeg også hørt :)

Back
Topp