Sjekk min nye ticker

Ho Mor

Forumet er livet
hihi

har du blitt gravid igjen oxo????

TAKK!!! Det er jo inmari tidlig, så dette kan ende begge veier[:-] Men formen er fin. Var fin med nr 1 også[:D]

ORIGINAL: tullemor_86

weeeeeeeeeee

grattulerer så masse

ÅHHHHH så kjekt da !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATULERER SÅ MYE !!!!!!

Håper alt går bra med deh og at du ikke stikker her ifra nå !!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: tullemor_86

weeeeeeeeeee

grattulerer så masse

Jeg stikker ingen plass! Må jo følge litt med på termin i august gjengen, men ingen slår dere her inne!! Verdens beste februarmammaer[:D]

Det var nå pokker så godt å høre[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Så moro!!!!

GRATULERER SÅ MYE

FIN JULEGAVE DET DA!!!
Går nok bra skal du se..

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIII[:D][:D][:D] Masse masse gratulerer med spiren[8D] Da hjalp det at vi krysset fingrene[;)]

Japp!!! Tusen takk! Nå må dere krysse fingrene for at dette går bra[:D] 5 uker er jo ganske usikkert..

Gratulerer

Du er så heldig

Lykke til

ORIGINAL: babygirl81

Så moro!!!!

GRATULERER SÅ MYE

FIN JULEGAVE DET DA!!!
Går nok bra skal du se..

Takk damer!! Jeg føler meg veldig heldig!!!

ORIGINAL: malien

Næææ SÅ KJEKT!!!!!!![:D][:D][:D]

Velkommen i klubben!!!! Da er vi hvertfall fire stk her inne som er gravid igjen[:D]

Gratulerer så mye Homor!!!!!

Der var du jo[:D] Har ventet på respons fra deg ja[8D] Fire sa du? Deg, To lykketroll, meg og?

Oi.. Da er vi jo 5 stk!!!! Så gøy! Jeg henger jo etter med termin i august. hehe.. Gleder meg over to tette[:)]

ORIGINAL: malien

ORIGINAL: Ho Mor

Oi.. Da er vi jo 5 stk!!!! Så gøy! Jeg henger jo etter med termin i august. hehe.. Gleder meg over to tette[:)]

Blir sikker kjekt med to tette ja, men også utrooolig travelt! Tipper det er noen små rakkere som synes det er kjempegøy når mamma ammer - for da kommer hun ingen vei og vi kan gjøre akkurat som vi vil[8D][:D][X(] Tror lekegrind kan være en idè ja[;)]

Hehe.. Ja det blir jo travelt en liten periode. Jeg har jo 50% bhg plass fra februar. Så jeg får bruke de dagene til å lade oppigjen til de dagene han er hjemme[:D] Tror sånn søskenmessig at de vil få stor glede av å være litt tett[:)] Og så slipper jeg jo øke opp til 100%bhg fra høsten av[;)]

ORIGINAL: Fornøyd mamma

GRATULERER SÅ MYE!!!! Så morsomt!!

Men en klar beskjed til deg: Ikke la deg friste av august-gjengen- du får henge med oss! [:D]

Litt der men mest her. Februarmammaene er jo de beste i hele verden

ORIGINAL: Fornøyd mamma

GRATULERER SÅ MYE!!!! Så morsomt!!

Men en klar beskjed til deg: Ikke la deg friste av august-gjengen- du får henge med oss! [:D]

sign[:D]

grattis grattis....

Wow! [:)]

GRATULERER SÅ MYE!

Og masse lykke til med svangerskapet! [:)][;)]

Back
Topp