Sjekk magen..! Flere?

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
ImageUploadedByBV Forum1363708058.487409.jpg
10+5 i dag og magen blir jo bare større og større... Navelen har til og med "sprettet" ut.... Whaaat lissom? Og magen er til vanlig helt flat.

Så fin gravidmage :) stor for å være 10 uker ja.. Gleder meg til magen kommer jeg nå!

Veldig fin da!! Magene vokser jo ofte litt i rykk og napp, kanskje det står stille en periode etter den har vokst litt nå :)

Veldig fin mage:)

Takk :)
Ja, den kan godt stoppe litt. Fortsetter det sånn her blir jeg nok stor og tung veldig fort...

Så fin mage! :)

oi! er det normalt at magen er såå stor så tidlig?
jeg er snart 12 uker på vei,og har bare "mett"mage :P

Fine magen. Her er min bleike litt smårynkete og full av strekkmerker som strekker seg nesten hele veien rundt etter forrige :p

Vedlegg

• 1363723706075.jpg
    1363723706075.jpg
    28,1 KB · Visninger: 51
oi! er det normalt at magen er såå stor så tidlig?
jeg er snart 12 uker på vei,og har bare "mett"mage :p
Tja... Ikke helt unormalt hvertfall. Er andregangs, også er det ikke så aaaltfor lenge siden sist jeg var gravid og da kommer gjerne magen fortere. Men alle er forskjellige.. Fikk mage tidlig sist også.

Fine magen. Her er min bleike litt smårynkete og full av strekkmerker som strekker seg nesten hele veien rundt etter forrige :p
Godt det er flere :)
Så du la ut dette her om dagen, vedlig fin mage du også :D

Hihi. Ja, fått stor mage ganske for jeg også. (Får ikke tatt bilde nu) og den er også egentlig helt flat, eller nesten ihverfall. Andre gangs her og, jente fra 2012.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Såå kos med baby mage! :)
Flott var du! :D

Back
Topp