Sjekk i natt

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Da var det min tur til å kjenne skrekken. Etter 3 timer uten noen son helst respons fra lillegutt, ringte jeg føden. Skulle komme med en gang, og satt 40 min med sparkeprøve. De fant hjerteslag, men ingen bevegelse da heller. Ikke engang etter juice. De vekket legen, og jeg fikk ul. Den lille luringen var i fin form, men hadde snudd seg med hodet opp, og sparket i morkaka. Han var veldig rolig, men frisk. Legen mente at mitt stress og adrenalin gjorde han rolig, så endte opp med 50% sykemelding i 14 dager :)

Nei, var skumle greier :) Rart at man kan være så redd for noen man aldri har møtt ❤️
Det var litt usikkerhet i begynnelsen av svangerskapet her og var hos gyn. i uke 8. Hun sa at jeg allerede hadde bestemt meg og knyttet meg for jeg var redd for å miste :) Gikk ett lys opp for meg når hun sa det :p Kjenner jeg er blitt hønemor ut å egentlig ha blitt mor enda❤️ :p

Det var litt usikkerhet i begynnelsen av svangerskapet her og var hos gyn. i uke 8. Hun sa at jeg allerede hadde bestemt meg og knyttet meg for jeg var redd for å miste :) Gikk ett lys opp for meg når hun sa det :p Kjenner jeg er blitt hønemor ut å egentlig ha blitt mor enda❤️ :p
Helt merkelig hvor sterke følelsene blir, og påvirker hele døgnet :) Skulle tro man hadde kjent det lille mennesket en evighet :)

Helt merkelig hvor sterke følelsene blir, og påvirker hele døgnet :) Skulle tro man hadde kjent det lille mennesket en evighet :)
Hehe...stemmer :p Jeg føler meg utrolig heldig som føler det sånn for det er mange som dessverre ikke får den følelsen uansett hvor mye de skulle ønske den var tilstede. Vi er alle forskjellige og jeg føler meg heldig❤️

Hehe...stemmer :p Jeg føler meg utrolig heldig som føler det sånn for det er mange som dessverre ikke får den følelsen uansett hvor mye de skulle ønske den var tilstede. Vi er alle forskjellige og jeg føler meg heldig❤️
Enig ❤️

Back
Topp