Sjekk hos jordmor

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg har jordmor time neste uke, og da er jeg akkurat 37uker den dagen. Tror dere jeg kan få henne til å sjekke meg da? Vil bare vite om alle disse kynnerne har noe virkning eller om jeg må stille meg inn på å gå over tiden..

termin 21.07.2013

Eg ble skjekket forrige gang,da var eg 36 uker,men var umoden og lang sånnein dubbeditt sa hun... Skal tilbake til henne på fredag :)

Da spør jeg. Sist ble jeg sjekket i uke 38, men det var en annen jordmor. Hun jeg har nå er så rar, så er ikke sikkert hun vil.. krysser fingrene for at hun sier ja, og er det noe håper jeg hun stripper meg:)

termin 21.07.2013

Det er nok litt forskjellig praksis..jeg spurte sist uke. Da var jeg 37+6 og jm ville ikke sjekke. Skal til en annen jm nå på fredag og da er jeg 39 uker akkurat så håper hun vil sjekke da...
Men lykke til, og krysser fingrene for ast hun sjekker:)

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Om hun ikke vil så bestiller jeg time hos jordmor jeg hadde sist svangerskap, der jeg kommer fra:) jeg vil vite hva som skjer.. skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke har samme praksis over alt..

termin 21.07.2013

Spør du :) Er jo greit å få sjekket åpning da.. Men, spørs om hun vil strippe deg i uke 37

Spør du :) Er jo greit å få sjekket åpning da.. Men, spørs om hun vil strippe deg i uke 37
Ble strippet når jeg var 38 sist, men alt varierer fra jordmor til jordmor, så er så vanskelig å vite...

termin 21.07.2013

Ble strippet når jeg var 38 sist, men alt varierer fra jordmor til jordmor, så er så vanskelig å vite...

termin 21.07.2013

Ok.. Kanskje hun gjør det:) Her hjemme blir man ikke strippet før i uke 39

Ok.. Kanskje hun gjør det:) Her hjemme blir man ikke strippet før i uke 39
Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan kan gjøre likedan over alt. Og om man er moden og har åpning, så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke gjør det etter uke 37 som standard til de som ønsker det..

termin 21.07.2013

Back
Topp