Sjekk dette bordet!

Vand

Forumet er livet
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26378476

Stilig?[:D]

Haha! EJg er faktisk usikker - jeg syns ideen er bra og alt utenom hjulene faktisk kan fungere i et shabby-cheek hjem.[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Haha! EJg er faktisk usikker - jeg syns ideen er bra og alt utenom hjulene faktisk kan fungere i et shabby-cheek hjem.[8D]

Syns det var litt tøft! [8D] Det blir for stort for vår sofa, men syns idèen var knallbra! [:D] Har flere paller stående ute jeg[;)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

Syns det var litt tøft! [8D] Det blir for stort for vår sofa, men syns idèen var knallbra! [:D] Har flere paller stående ute jeg[;)]

Lag din egen versjon da! somsagt det eneste jeg misliker på det bordet der er de hjulene.... de passer ikke i stuen på en måte.... syn sjeg!

Kult bord, men jeg hadde ikke betalt 1500 for det, tror jeg... Kan jo ikke koste allverden å lage et sånt selv???

ORIGINAL: Medusa_83

Kult bord, men jeg hadde ikke betalt 1500 for det, tror jeg... Kan jo ikke koste allverden å lage et sånt selv???

NEI, jeg hadde ALDRI betalt 1500 kr for det - blodpris! [;) Men jeg syns idèen var knallbra! Ikke alle som har ett sånt bord akkurat! [8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Medusa_83

NEI, jeg hadde ALDRI betalt 1500 kr for det - blodpris! [;) Men jeg syns idèen var knallbra! Ikke alle som har ett sånt bord akkurat! [8D]

Litt enig jeg altså - kuuul idee!!! [:D]

syns også d ser shabby ut m hjulene[;)]

hehe... kritisk her ja!

det var stilig!

Back
Topp