sjekk denne

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Bestefar fortalt han var gravid

Brian Spencer visste ikke helt hva han skulle tro da han mottok brevet fra sykehuset.

Av [email=oyvind.ludt@tv2.no]Øyvind Ludt[/email]

Siste Skråblikk:

Den britiske bestefaren fikk et brev fra sykehuset der han ble bedt om å møte for å forberede fødselen av hans baby. Han fikk også beskjed om å drikke mye v ultralydundersøkelsen, ifølge The Sun.
En talsmann for sykehuset i Nottingham innrømmer tabben og sier brevet ble sendt ut på grunn av en feil, da de lærte opp en ny ansatt.
går verden rundt

Den britiske bestefaren fikk et brev fra sykehuset der han ble bedt om å møte for å forberede fødselen av hans baby. Han fikk også beskjed om å drikke mye vann før ultralydundersøkelsen, ifølge The Sun.
En talsmann for sykehuset i Nottingham innrømmer tabben og sier brevet ble sendt ut på grunn av en feil, da de lærte opp en ny ansatt.   

hehehe...begynte å lure om man endelig hadde klart å gjennomføre det Arnold gjorde i den teite filmen da han går gravid![:D]

Godt de fant ut av det da! Så bestefaren ikke møtte opp med full blære for å ta ultralyd!

hehe, ja da kan man jagge klø seg i hodet...!!

Oi ble vist med 2 ganger den teksten..
Jaja...[:D]

hehe.. ja det kan du si....  [:D]

Du ler så du griner ja...

Nei nå lurer jeg jammen på ikke jeg skal ta med meg kroppen min inn i    til min kjære som allerede   for nå begynner jeg oxo å bli litt 

Takk for det..

You must log in or register to reply here.
Back
Topp