Sjekk denne. Stakkars baby

mye sjuke folk....stakkars lille..

ÅH!! Jeg blir så provosert!! Hvordan går det ann å gjøre slikt? Helvettes syke mennesker.. Skal si som Tammis bruker å si, nådeskuddet!!

[:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(]

[:@][:@][:@][:'(][:@]Har ikke ord....[:@][:@][:@][:@][:'(][:@]

[:(][:(]Stakkars barn og pårørende[:(][:(]

Har ikke ord jeg heller, det er så mange sjuke mennesker [:@][:@][:'(][:'(]. Får helt vondt i hjertet.

jeg og,blir helt matt her jeg sitter.skulle fått di der to damene på tomanns hånd ja![:@]

Får helt vondt jeg[:@]
Blir både kvalm og stum... Tenker på de stakkars foreldrene som sitter igjen uten gutten sin, som antageligvis kunne hatt gutten sin i live vist det ikke var for disse ****** udyrene!

klarer ikke å lese sånt omtrent lenger jeg...[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

de skulle hatt døds straff! de er leger og viste absolutt at den lille ikke kom til og tåle noe slikt. de har drept en liten baby nermest med vilje!! drittsekker!

fy faen,skulle fått fatt på de som gjore noe sånt. skulle torrturert de. ble sååååååååååå jævla sint når jeg så den.

har ikkje ord!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

takler ikke sånne ting....begynner å gråte med en gang...kan ikke skjønne at noen kan behandle forsvarsløse barn på den måten!!

Blir bare trist og lei meg.....[:(]

Her skulle det tatt i bruk "reglen" Øye for øye, tann for tann! Skulle vært dødsstraff på de to sykepleierne!

Back
Topp