Sjekk denne!! Hvem slår den?

chirripo

Flørter med forumet
Jepp, dette er altså min 7 uker på vei mage...... Noen større? Tror jeg kommer til å slite LITT med å holde det skjult framover.....Eller hva tror dere?

Holy fuck[:-]

Ok, da var det ikke bare jeg som syns at den var stor. hehe. Jeg er 7 uker i morra ifølge ul, og i følge menstermin er jeg 8 uker, men den siste er jeg litt usikker på. Er hvertfall ikke mer enn 8 uker max uansett!

Sånn jeg føler meg om dagen oxo... Var ei vi kjente på butikken i stad som spørte hvor langt vi var på vei [8|] hehe og da sa jeg at jeg bare var 5+4 hehe og det trudde hun ikke på...
men jeg er jo ganske så feit, så har sett gravid ut i flere år alt hehe... Men jeg er jo syyyyykt oppblåst selv om dagen [8D]

Ojoj! Og jeg syntes min var stor! hahaha. Du slår meg lett! Men jeg er bare i 5. uke da. Hmm... kanskje du har flere der inne[:D]?

Huff, kan nok dessverre iikke skylde på at det er flere der heller. Det er nok mest luft, for lille bønna er kun en cm lang ca.....

Tvillinger?? [;)]

ORIGINAL: Maanestråle

Tvillinger?? [;)]

Nei, det var nok bare EN vi så på ul. Skulle det vært flere, måtte de isåfall ha gjemt seg sinnsykt godt.
Men det er jo fint hvis bildet mitt får noen av dere andre oppblåste snupper til å ikke føle at dere er så veldig store allikevel.. Hehe

Litt før my sjokolade i dag snuppa? [:D][:D]

ORIGINAL: |Stine|

Litt før my sjokolade i dag snuppa? [:D][:D]

Mulig det ja.....[;)]

Holy moly macaroni!!!

Seriøst, jeg trodde jeg var stor, men du tar kaka[;)][:D]
Og det er jo en skikkelig babymage, ikke sånn jeg-er-litt-rund-og-kan-få-
det-til-å-se-ut-som-om-jeg-er-gravid[8D][8D]

Herlig mage da....[:D][:D] skulle ønske min så sånn ut..... meg viser d ikke litt på engang... for jeg er så feit fra før at magen er like stor som alltid.....[:'(][:'(][:'(]
Savner magen min fra sist svangerskap.....[:(]

Så fin mage da [:D] Jeg er oppblåst men den strutter ikke så mye ennå.. Ser at den er vanskelig å skjule[;)]

Det var en kjempefin mage da [:)][:)][:)]
Men den blir nok litt vanskelig å skjule ja [;)] Har dere begynt å fortelle det eller?

Kjempe fin babymage [:)]. Slår deg ikke enda, men blir jeg som sist så slår jeg deg glatt om noen uker [;)].

Titter litt innom jeg. OI Så nyydelig mave. sikker på at det bare er 1? Gratulerer med graviditeten Alle sammen :D

nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig var den, men tror kanskje jeg klarer å slå den [8|] men så har jeg ekstra kg fra før av da [;)]

Herregud for en mage[:D] lykke til med å holde den sjult i 4 uker til. hehe[;)]

jeg hadde så stor mage i uke 7 sist , men denne gangen er det ikke så mye antydning .. men har jo litt mage igjen fra forrige svangerskap , så er ikke så lett å vite[:D]

Back
Topp