Sjekk denne... 3D link!

Kraaka

Gift med forumet
http://www.createhealth.org/p_gall.html#

Morro!! :-)

Å så søte!!! [:)]

Men er det ingen her som vet hvor man kan få tatt 3D ul eller?????

Hei Nettemor...det er mange steder hvor man kan bestille seg slike timer...ser du er registert på Sandefjord.. Jeg skal i Oslo i desember og gleder meg... Sikkert noen her som vet hvor den lønner seg for deg å dra!!

Men det koster da....ca 1000 kroner.... CA!

Ja fytti toveli6..blir liksom baby med en gang...har bestilt meg time 12 desember...og gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg enda jeg var på ul i går..hehe!!

Hadde vært såååååååååååå moro å vært på 3d ul, men nå er det ikke lenge igjen så jeg må bare vente :)

tror det er verd å dra på en sånn ul. hadde jeg visst det tidligere hadde jeg bedd om en sånn ul jeg også. blir jo noe helt anderledes å se ungen sånn enn på en svart hvit skjerm som man egentli ikke ser noen ting på

Ja vil absolutt si at det er verdt det...sjansen for å se den lille når den er inne i magen kommer jo liksom ikke tilbake, og når jeg ikke et lenger på vei så er jo muligheten der...så da tar jeg'n..hehe!!! Gleder meg...gleder meg!! hehe!!

Alt bra med Oliver forresten toveli6?

fine bilder...får et mer perspektiv på hvordan ungen ser ut da, ja... skulle ønske jeg og hadde tatt det da jeg gikk gravid... skal jeg ha flere en gang i framtida, vil jeg og på 3D UL [:D][:D]

Back
Topp