Sjekk den magen da

Ikke sikker på hva det er, men har vært slik siden før uttaket. Mulig det nå er en bivirkninger av progestan?

nei ikke rart det nei.
jeg var like ille begge gangene jeg også, første gangen så jeg ut som jeg var minst 6mnd på vei, hehe
[:D]

håpe magen går litt ned snart da, går vel over om noen dager, så håper vi den bare vokser etter det igjen [;)]

Faktisk du har jo mage jo[&:] Hm...kanksje mer oppblåst enn meg, synes at jeg er oppblåst jeg da[8|]
Dette er jo pga litt overstimulering kan jeg tenke meg. Jeg gikk opp 2 kilo rundt eggutak, men de gikk jeg ned igjen og nå har jeg gått opp en kilo.
Hva sier vekta de da?

nå ler jeg godt[:D] nei ikke rart du får spørsmål om det[:D]

*tørker tårer*

men får trøste deg med at min er ganske så lik[:D]

skal ta bilde av den når jeg kommer hjem i morgen så skal jeg vise deg hihi[:D]

Kanskje magen "øver" seg til oppgåva? Den går vel ned igjen litt. Men så skal den bli stor og fin i 8-9 mnd[:)][:)]

Vekta har jo gått opp. Var vel 57, 5 før jeg dro til Tromsø og er 60 nå [&:] Ligger vanligvis på 55, så synes jeg er tung nå...

Her er en samtale jeg hadde med en av mine søte små elever idag:

E: Mona er det sant at du har baby i magen?
Jeg: Nei
E: Nånei, mamma sa at du hadde det for du hadde fått kul på magen
Jeg ler og sier: Ja det er kanskje ikke så rart hun trodde det, for se bare på kulen min (løfta bort den vide genseren). Men det er bare fordi den er hoven etter operasjonen i forrige uke.
E: Åja.

De vet jo at jeg har vært o Tromsø på sykehuset, og tror det er fordi jeg har operert magen. [;)]

Godt det er flere her med oppblåste mager. Prøver å skjule den når jeg er ute blant folk. Godt det er kaldt og litt regn i lufta så jeg kan ha på meg en stor regnjakke [8D]

Jeg var ganske oppblåst sist jeg og. [&:]
Men sier som vestlandsjento, kanksje magen "øver" seg.

ORIGINAL: * Bobbo *

Jeg var ganske oppblåst sist jeg og. [&:]
Men sier som vestlandsjento, kanksje magen "øver" seg.

Hihi, Det var en fin tanke [;)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

nå ler jeg godt[:D] nei ikke rart du får spørsmål om det[:D]

*tørker tårer*

men får trøste deg med at min er ganske så lik[:D]

skal ta bilde av den når jeg kommer hjem i morgen så skal jeg vise deg hihi[:D]

Nesten flaut å si det, men buksa jeg har på på bildet er ei mamma-bukse... Eneste jeg får på meg er den og ei temmelig stygg joggebukse [&:] Bruker vide topper over for å skjule at det er mammabukse jeg går med[8D]

ORIGINAL: babyT?

Nesten flaut å si det, men buksa jeg har på på bildet er ei mamma-bukse... Eneste jeg får på meg er den og ei temmelig stygg joggebukse [&:] Bruker vide topper over for å skjule at det er mammabukse jeg går med[8D]

det er nå ingenting å le av..... jeg går rundt med kosebuksene mine jeg. gikk med en dongeribukse før i dag som er ganske bra stor i livet, men på resturangen vi var på måtte jeg ta opp belte, opp med knappen og ned med glidelåsen[:D]

ORIGINAL: *Levende Lys*

ORIGINAL: babyT?

det er nå ingenting å le av..... jeg går rundt med kosebuksene mine jeg. gikk med en dongeribukse før i dag som er ganske bra stor i livet, men på resturangen vi var på måtte jeg ta opp belte, opp med knappen og ned med glidelåsen[:D]

Kjenner meg igjen der, ja. Slik gikk jeg flere dager i Tromsø. Så når det ble litt varmere i lufta var jeg ikke sein om å kjøpe meg myke tights. De sammen med lange vide topper var redningen i Tromsø, men her er det altfor kaldt til å gå slik, og med min mage, så kan jeg bare drømme om å få på meg vanlige bukser.

Eh....er det så ille jenter....blir nesten stum her jeg, har ikke slike problemer her enda, men det er rart det med de hormonene da og stimulering, men tross alt det er jo mye veske og mange folikler der inne for noen, men etter eggutaket så skulle det jo gå ned igjen da. Åpne smekker og mamma bukse, jeg bare måper jeg.....men jeg er vel der snart selv nå[;)]

Det var nå en søt mage da! Ser jo ut som det er noe inni der [;)] Du får liksom en liten forsmak på det som kommer da vet du [:D]

Back
Topp