Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: babyT?
Nesten flaut å si det, men buksa jeg har på på bildet er ei mamma-bukse... Eneste jeg får på meg er den og ei temmelig stygg joggebukse [&:] Bruker vide topper over for å skjule at det er mammabukse jeg går med[8D]
ORIGINAL: *Levende Lys*
ORIGINAL: babyT?
Nesten flaut å si det, men buksa jeg har på på bildet er ei mamma-bukse... Eneste jeg får på meg er den og ei temmelig stygg joggebukse [&:] Bruker vide topper over for å skjule at det er mammabukse jeg går med[8D]
det er nå ingenting å le av..... jeg går rundt med kosebuksene mine jeg. gikk med en dongeribukse før i dag som er ganske bra stor i livet, men på resturangen vi var på måtte jeg ta opp belte, opp med knappen og ned med glidelåsen[:D]
blir nesten stum her jeg, har ikke slike problemer her enda, men det er rart det med de hormonene da og stimulering, men tross alt det er jo mye veske og mange folikler der inne for noen, men etter eggutaket så skulle det jo gå ned igjen da. Åpne smekker og mamma bukse, jeg bare måper jeg.....men jeg er vel der snart selv nå[;)]