Sjekk bildene i denne nettbutikken!

*Labambie

Forumet er livet
http://www.optimistofnorway.no/barneklar

Bare jeg som synes de fleste var ganske ekle?

(altså link til en nettbutikk som fører mye rart, bl.a klær til barn og modellene på noen av bildene ser ut som en blanding av children og the corn og døde barn fra 1800-tallet)

Jeg synes ikke bildene var ekle, men ikke de fineste barnebildene jeg har sett, nei.
Minner litt om Children of the corn filmene ja, det kan jeg være enig i.

Det jeg syntes var litt morsomt er at siden heter optimist, og så ser de fleste ungene så sure ut. Hehe.

Syns de var helt fantastisk fine jeg da:-D kjempestilige bilder!! :-) Men skjønner hva du mener asså.. (nå har jo jeg kanskje en litt sær, mørk stil på det meste da... ) :-)

ja.. syns de var litt creepy..

Skjønner hva du mener, men synes også det var litt stilig.

Ser man på gamle bilder er jo folk gjerne gravalvorlig, det var ikke ofte man tok bilder og da man tok skulle man være pent kledd og se ordentlig ut. Så bildene passer jo med at de har tatt utgangspunktet i "BESTEMORS GAMLE TYKTVEVDE SENGETØY" .

Har faktisk sett bilder av besteforeldrene mine med ganske så like ansiktsutrykk.

Myshild Bergsprekken skrev:
ja.. syns de var litt creepy..

Hehe, jeg ler!

Ser ut som klærene er litt sånn gammel i stilen og at barna poserer slik som dem gjorde på den tiden.. men ser på noen av bildene at de har en sjokkrosa lipgloss i hånden.. blir litt feil i mine øyne..

Labambie skrev:
http://www.optimistofnorway.no/barneklar

Bare jeg som synes de fleste var ganske ekle?

(altså link til en nettbutikk som fører mye rart, bl.a klær til barn og modellene på noen av bildene ser ut som en blanding av children og the corn og døde barn fra 1800-tallet)

Hahaha, du får sagt det!

Optimisten var jo kanskje tidenes overdrivelse da :P
Men jeg skjønner hva du mener når jeg ser bildene ja... fikk sånn grøsser-vibber.
Children of the corn møter søstrene fra The Shining.
Gjennomført da, det skal de ha:P

Ikke helt bra - fikk ikke veldig lyst til å handle der inne!

Back
Topp