Sjekk av modning..

Sandra1987

Glad i forumet
Bruker legene deres og sjekke om dere er moden eller er det bare jordmødrene som gjør det? Jeg går til legen på kontroller og har veldig lyst og spørre om han kan undersøke meg :P Litt greit og vite om jeg er moden eller ikke :)

♡Termin 15 juli♡

Sitter på venterommet hos legen og lurer på det samme. Jeg tenker at jeg hører med han om det er noe han pleier og gjøre, om det ikke er det vil eg vente til jm på mandag, men om det er noe han vanligvis gjør så har jeg ingen betenkeligheter med å la han sjekke...

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Ja, og så lenge dem vet hva dem skal sjekke. Det er ikke alle fastleger som har så mye med gravide og gjøre og om dem ikke pleier å sjekke ville jeg ventet... Da ser jeg ikke helt poenget. Hvorfor skal det alltid være forsinkelser på legekontoret!? ;)

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Nei, han må jo vite hva han driver med da :P Viss det er noe han bruker og gjøre er det jo greit, men viss ikke får jeg bare vente da.. :) Hater fordonkelsene på legekontoret, det er så kjedelig :P

♡Termin 15 juli♡

Jeg ble sjekket hos lege, men det var hun som ville siden jeg hadde så mye falske rier... Da hadde jeg avflatet tapp men usikker på åpning, så de "riene" har gjort litt nytte for seg...

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Legene kan nok sjekke de og ;)
Sist eg var gravid sa jordmor til meg når eg var i uke 39+4 at hu ikkje ville sjekka meg for hu ville ikkje trigga noe..
Jordmor eg har nå seie at hu kan sjekka meg på neste kontroll, då er eg 38+2, så er forskjellige meiningar rundt om.

Back
Topp