Sjefen vet det nu!

Baby1988

Glad i forumet
Da har jeg fortalt til sjefen om lille "sjefen" jeg har i magen! :) *puh* Han tok det ganske bra, trur jeg! :p
Fortalte også at hvis alt ser bra ut på ul 13.feb blir jeg 100% sm da vi begge to er klar over at tilrettelegging ikke er mulig! :)
Dette hadde jeg gruet meg til!
Nu håper jeg at alt går bra, lillingen er frisk og rask og at h*n klorer seg fast til august! :)

å godt å puste ut :) men hvis du ikke får tilrettelagt på jobb, så får du svangerskapspenger ;D så slipper du å bruke opp sykemeldingskvoten ;)

å godt å puste ut :) men hvis du ikke får tilrettelagt på jobb, så får du svangerskapspenger ;D så slipper du å bruke opp sykemeldingskvoten ;)
Kanskje dumt spørsmål, men hva er sykemeldings kvoten når en er gravid? er jo mange som er sykemeldt hele svangerskapet.

Kanskje dumt spørsmål, men hva er sykemeldings kvoten når en er gravid? er jo mange som er sykemeldt hele svangerskapet.

er det ikke 12 mnd uavhengig av grunn? kan være greit å ha noe å gå på hvis man blir syk etter fødsel feks, sånn at man selv har sykmelding og mannen får permisjonsdagene hvis det blir max krise etter babyen er ute ;)

Trur også det blir sv.skapspenger, da det ikke er mulig å tilrettelegge for meg! :)
Kunne godt jobba, formen er helt topp, men legen anbefaler ikke og jeg har heller ikke lyst å presse meg selv.
Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg begynner å få de pengan? Har så dårlig erfaring med NAV fra forrige gang. Det gikk flere mnd før jeg fikk penger fra dem, gutten va vel over godt en mnd før jeg fikk første utbetaling, selvom jeg hadde søkt 2-3 mnd før jeg fikk han..

fikk svangerskapspengene etter 3-4 uker ca jeg sist gang... viktig at alle papirene er riktige, så jeg&sjefen min gikk igjennom papirene sammen, etter jeg fikk de hos legen, å så var jeg personlig til nav og gikk igjennom de der også, så det ble riktig;) nav er stort sett greie å ha med å gjøre, så lenge alt av papirstyret er riktig sammensatt...

Back
Topp