Sjefen er informert

*Stella*

Forumet er livet
Og han bare smilte og gratulerte. Det passer vel fint, sa han. Ja, privat gjør det jo det, men jobbmessig er det jo dumt, men som han sa, det er jo ikke mitt problem. Nei, det er hans, smilte jeg. (Sist klarte de nesten ikke få tak i vikar for meg, første gangs utlysning hadde ingen søkere...) Ja, denne gangen joiner han meg ikke, sa han (sist svarte han "gratulerer, når skal du ha? Vi skal ha nr 2 i juni")

Jepp, det var ingenting å grue for. Fine greier.

Jeg VISSTE jo at jeg har en veldig grei sjef, men det føles litt dumt å komme på jobb etter å ha jobbet redusert i et år (og året før det hadde jeg jo perm) og fortelle at jeg skal ha ny perm om et halvår... Men, det gikk helt fint!

En ting mindre å tenke på.

(Dessuten stortrives guttungen i barnehagen, og hadde ikke det minste problem med at faren forlot ham i dag, gråt ikke i det hele, bare sa "hade" og lekte videre. Så jeg er kjempelettet. Om enn et år eldre.)

Phew [:)]

Godt å høre at sjefen tok det med et smil, og at han ikke prøvde å skyve noe skyldfølelse over på deg[:)]

Litt kjip situajson for arbeidsplassen, men som dere begge sa, er ikke ditt problem [;)]

Kos deg nå *Stella* og kos deg videre i sv.skapet [:D]

ORIGINAL: En rosa og en spire

Godt å ha overstått! [:)]

så fint at det gikk så bra :D

Godt å høre at sjefen tok det fint :)
Jeg grudde meg veldig jeg også, men han tok det kjempe fint. Og gratulerte meg så mye!

Back
Topp