Sjeder meg -mimrer

twinanne

Forumet er livet
Sitter her og sjeder meg litt og så mimrer jeg litt,har el egentlig hatt et spennendes liv - men det er noe som ikke stemmer nå - jeg er vant til å jobbe hart for ting, men det får da være måte på - ønsker så inderlig at dette blir siste IVF til en mage denne gangen.

Disse linkene kommer jeg til å slette:

Det var den gangen i min unge kariere som styrmann, da så jeg slik ut - en liten nett styrmann i uniform, det er en annen styrmann på bildet gså, fant ikke et bilde av meg alene på.

*borte vekk*

Så gikk tiden og endelig fant jeg drømmeprinsen, var fortsatt styrmann den gangen, men gikk iland etter hvert, et romantisk bilde av drømmeprinsen og meg, lit uklart men det passer perfekt her inne.

*borte vekk*

Så var det dette da, som jeg lurer forferdelig på:

http://lindakristine.blogg.no/images/baby_1191581767.jpg

Begynner å bli utoldmodig jeg altså.

Er det noen andre grublere her ute i dag? Og hva grubler dere på da?

tja mye man kan fundere på.
tenker veldig mye jeg også. ganske mye rart egentlig.
lurer veldig mye på hvordan det er å se en pos grav test og ha gravid mage :)

Morsomt å se litt bilder [:)]

Grubler, ja... Det gjør jeg vel egentlig konstant, jeg. Men idag har det stort sett vært feriegrubling. Hva skal jeg ha med meg? Er det noe jeg har glemt å ordne? Kommer jeg til å få reaksjoner på sprayen? Hva om jeg reiser hjem igjen med hovne øyne a la det twinanne har snakka om? [;)] Skal jeg spandere på meg en ny topp eller to før vi drar? Hvem skal jeg be om å vanne blomster og ta inn posten?

Kommer vi til å lykkes denne gangen? Da vi starta prøvingen var det liksom en stemme i meg som sa at dette vil tat tid, og etterhvert var jeg sikker på at det måtte bli prøverør på oss. Vet ikke hvorfor, men bare visste det liksom. Nå har den indre stemmen vært mindre aktiv ei stund, men innimellom kommer det opp bilder av meg med stor mage til jul og barnevogn i 17. maitoget. Så begynner jeg å gruble på om det betyr noe eller om det bare er fantasien og drømmene som løper løpsk? Hvordan skal vi fortelle de kommende besteforeldrene? Når skal vi fortelle?

Dette er bare noen av tankene som passerer gjennom mitt hodet om dagene.

ORIGINAL: hegemw

Jeg også! Hvordan kjennes det når ungen sparker eller beveger seg i magen? Hvordan vil min mage bli? Vil jeg få strekkmerker? Bekkenløsning? Vil jeg være kvalm? Bære magen høyt eller lavt? osv...

skulle gjerne sett et år eller to frem i tid og se om det er blitt noen familieforøkelse på oss[8|]

kjekt å se bilde av deg twinanne[:)] ligner jo veldig på avataren din[:)]
så spennende å være styrmann, får fartet litt rundt da tenker eg[;)]

ORIGINAL: Hope

skulle gjerne sett et år eller to frem i tid og se om det er blitt noen familieforøkelse på oss[8|]

kjekt å se bilde av deg twinanne[:)] ligner jo veldig på avataren din[:)]
så spennende å være styrmann, får fartet litt rundt da tenker eg[;)]

det var i gode gamle dager jeg var karierekvinne som styrmann, men styrmann gikk i land når hun giftet seg - eller litt etterpå, måtte jo skaffe seg en ny kariere dersom man ikke skule seile livet ut - lettere å jobbe i land dersom man fant ut at man skulle stifte familie også. Jeg har valgt avtaren for at det lissom skal forestille meg da.

Noen lurer på hvordan det er å være gravid, det hvet jeg nok rakk å ha masse morgenkvalme og kjente at det var noe som holdt på i magen min før det kom så langt at det bare forsvant sist høst. Men jeg hvet nok til å forstå at jeg er gravid neste gang eller ikke, men så sies det jo at graviditet til graviditet er forkjellig også.

Det er mange ting å gruble over jente, godt å se at det er flere enn meg som er i tenkehjørnet i kveld og ellers.

ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: hegemw

Jeg også! Hvordan kjennes det når ungen sparker eller beveger seg i magen? Hvordan vil min mage bli? Vil jeg få strekkmerker? Bekkenløsning? Vil jeg være kvalm? Bære magen høyt eller lavt? osv...

Ja, noen ganger drømmer jeg om det også. Men vi skal få oppleve det snart jenter. [:)]

babyT da, du kjøper vel ikke noen nye topper her hjemme det kan du jo gjøre der nede, du må jo ha plasstil litt shopping i bagasjen din også, så er det billigere i tokyo mener jeg. Men jeg glemte vklesstørrelsen da dersom du er ganske høy så kan det jo være at det er litt små størrelser der nede, er litt usikker på det. Regner med at du ikke merker sprayen jeg - men knskje et nys eller to kan du jo regne med, men du har jo bare såvidt startet i ferien din så dette går så bra så.

ORIGINAL: twinanne

babyT da, du kjøper vel ikke noen nye topper her hjemme det kan du jo gjøre der nede, du må jo ha plasstil litt shopping i bagasjen din også, så er det billigere i tokyo mener jeg. Men jeg glemte vklesstørrelsen da dersom du er ganske høy så kan det jo være at det er litt små størrelser der nede, er litt usikker på det. Regner med at du ikke merker sprayen jeg - men knskje et nys eller to kan du jo regne med, men du har jo bare såvidt startet i ferien din så dette går så bra så.

Om jeg er høy kommer vel an på øynene som ser. Da jeg bodde hjemme i Rogaland, i Bergen og i Trondheim var jeg vant med at jeg var en av de minste i klassen, og ellers også. Men nå som jeg bor i Finnmark får jeg stadig høre "du som er så høy". Ehm... 165 cm er vel ikke akkurat høyt da?

Så regner med jeg skal kunne finne topper i Japan, men vet ikke om de er billigere der da [&:] Får se hva jeg gjør... Tror ikke jeg kommer til å kjenne særlig til sprayen før vi er hjemme igjen jeg. Skal jo bare spraye 6 ganger totalt før vi lander i Alta, så det går nok fint. Selvfølgelig vil jeg merke smaken av den, og kanskje ha behov for å nyse, men skal prøve å holde meg [;)]

OK en gang til da:

meg i styrmansuniform:

*borte vekk*

Min drømmeprins og meg:

*borte vekk* 

ElinR skal du se eller skal du ikke se - sletter snart linkene til bildene jeg.

Sånn da kan jeg gå til køys - for nå er bildene av meg borte vekk.

Og endelig så har det fordømte håret mitt tørket også. det tar bare et par timer med lufttørking, kanskje jeg skal kløppe meg kort.

Back
Topp