Sjarmerende fraser fra de små

Ida82

Forumet er livet
I går når jeg henta Isabella i barnehagen, så begynner ho å synge på "vi er bestevenner" sangen, her er link:
http://www.youtube.com/watch?v=oMwKJ1KMOLk som Isabella ble så glad i når vi var på ferie i Tyrkia. Er vist maskotene til Ving[:)]

Hvertfall så spør jeg ho om xxxx (ei jente i barnehagen som jeg vet Isabella leker masse med) er bestevennen hennes. Isabella svarer "Nei"! Og jeg spør om hvem som er bestevennen din da. Og ho svarer: "mamma er min bestevenn"[:)][:)]

Da ble jeg rørt altså[:)]

I dagtidlig fikk jeg besøk av en vilter krabat...å når han kommer inn om morgenene så er det full rulle å turning i senga å en ganske så trøtt mamma.... plutselig så får jeg et spark midt i magen så det kommer et utrop å litt formaninger om at dette ikke er lov.... da kommer det fra lillemann.... "Det er lov å være sint" ja sier jeg men jeg er ikke sint.....nei sier han "du er bare sur..." [8D] å så går det to sekund så legger han seg ned skal jeg blåse på? å så sier han "jeg elsker deg mamman min"

jaja så selv om man er litt morgengretten så går det fort over når du får sånne kjærlighetsærklæringer[;)] 

Ntåw, så søt da[:)]

Hehehe, hvis snuppa dunker borti sånn med uhell, og jeg sier au. Så hører jeg ho si: "åh, gikk det bra mamma?, "kom så skal jeg blåse" *blås* "sånn, nå er det bedre" [:D][:D][:D][:D] Er akkurat som å høre oss[:D]

Og vi har drevet å terpet litt på farger og alt mulig annet. Vi sier veldig mye " å så flink du er" når ho klarer noe. (om det er rett å gjøre det er jo en annen diskusjon[8D]) men uansett, så begynner ho å spør pappan mens vi spiser middag her om dagen, om hvilken farge det var på duken. Så sier pappan "brun" og dermed klapper ho pappan på skulderen (de sitter ved siden av hverandre) og sier "åååå så flink du er pappa"[:D][:D][:D][:D]

Ho er skikkelig veslevoksen! Og ho er veldig til å herme[:D]

Hvis jeg spør Kristoffer hvorfor han er så skjønn, så svarer han "fordi mamma er skjønn!" [:D]
Og så sier han ofte: "Mamma? Ska æ si dæ noooo?" Men så har han ikke noe å si[8D]

Hehehe, skjønne Kristoffer[:D]

Back
Topp