sjarmerande bestevennar..!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Ole Sebastian har fått seg ein bestevenn i barnehagen.. dei vil helst vere ilag heile tiden, og når dei må forlate kvarandre er det krise..
I dag blei bestevennen med heim etter barnehagen.. og det var fulkommen lykkerus hos dei to! [;)]og dei holdt heder heile vegen heim og var skikkelig søte der dei gikk i djup samtale! [:D]
Leika såå fint og eg var så fornøgd..! Før eg kom ned og fant dei mens dei stod å kasta leiker ut glaset på rommet til Ole Sebastian! [8|]
Men nei, det var soklart ingen av dei som hadde gjort det..! [8D][8|]

Så måtte jo bestevennen heim til slutt da.. det var sorg i huset!!
Ole Sebastian klarte pluselig ikkje å gå (stakkar liten[8D])[8D][8|]
Låg på badegolvet å grein at han ville at bestevennen skal bu her med oss og at han må vera med han kvar dag etter barnehagen! var eit mareritt å få han i seng..!
Sånn er det kvar gang! skulle jo tru han aldri skulle få sjå han igjen! [8|][8D]

Litt leit at han blir så trist når de skilles da, men ellers er det veldig nydelig med så godt vennskap blant småtasser!

ORIGINAL: MiniSatan

Litt leit at han blir så trist når de skilles da, men ellers er det veldig nydelig med så godt vennskap blant småtasser!

Det er herlig!
Men ja, det er ikkje så greit når dei må skillast.. Ole Sebastian blir jo sint på meg når eg prøver å forklare at bestevennen ikkje kan bu her med oss.. skikkelig sint!

Back
Topp