Lykketroll m/2gutar
Forumet er livet
Ole Sebastian har fått seg ein bestevenn i barnehagen.. dei vil helst vere ilag heile tiden, og når dei må forlate kvarandre er det krise..
I dag blei bestevennen med heim etter barnehagen.. og det var fulkommen lykkerus hos dei to! [;)]og dei holdt heder heile vegen heim og var skikkelig søte der dei gikk i djup samtale! [:D]
Leika såå fint og eg var så fornøgd..! Før eg kom ned og fant dei mens dei stod å kasta leiker ut glaset på rommet til Ole Sebastian! [8|]
Men nei, det var soklart ingen av dei som hadde gjort det..! [8D][8|]
Så måtte jo bestevennen heim til slutt da.. det var sorg i huset!!
Ole Sebastian klarte pluselig ikkje å gå (stakkar liten[8D])[8D][8|]
Låg på badegolvet å grein at han ville at bestevennen skal bu her med oss og at han må vera med han kvar dag etter barnehagen! var eit mareritt å få han i seng..!
Sånn er det kvar gang! skulle jo tru han aldri skulle få sjå han igjen! [8|][8D]
I dag blei bestevennen med heim etter barnehagen.. og det var fulkommen lykkerus hos dei to! [;)]og dei holdt heder heile vegen heim og var skikkelig søte der dei gikk i djup samtale! [:D]
Leika såå fint og eg var så fornøgd..! Før eg kom ned og fant dei mens dei stod å kasta leiker ut glaset på rommet til Ole Sebastian! [8|]
Men nei, det var soklart ingen av dei som hadde gjort det..! [8D][8|]
Så måtte jo bestevennen heim til slutt da.. det var sorg i huset!!
Ole Sebastian klarte pluselig ikkje å gå (stakkar liten[8D])[8D][8|]
Låg på badegolvet å grein at han ville at bestevennen skal bu her med oss og at han må vera med han kvar dag etter barnehagen! var eit mareritt å få han i seng..!
Sånn er det kvar gang! skulle jo tru han aldri skulle få sjå han igjen! [8|][8D]