Astroem Gammel bruker, nytt bilde ;-) VIP 9 Sep 2013 #1 Å herre min hatt.. akkurat nå isted så "gjemte" sønnen seg under stuebordet og lagde DEN gjørme-bleia! Fyttikatta for en lukt! Må nesten si hurra for gravid-nese, samboern kjenner det ikke engang, blæh Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Å herre min hatt.. akkurat nå isted så "gjemte" sønnen seg under stuebordet og lagde DEN gjørme-bleia! Fyttikatta for en lukt! Må nesten si hurra for gravid-nese, samboern kjenner det ikke engang, blæh Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Havfruen88 Glad i forumet *MIA* 9 Sep 2013 #3 Hihi Man vet å sette pris på små gleder når man kommer hjem etter å ha vært borte noen dager
B BokTyven Gammel bruker i ny forkledning! =) *MIA* VIP 10 Sep 2013 #4 Hahahha, bedre velkomst kunne du ikke fått!
BareEnMamma Glad i forumet *MIA* 10 Sep 2013 #5 Haha, for en koselig velkomst Godt at sansene er på plass da!
Astroem Gammel bruker, nytt bilde ;-) VIP 10 Sep 2013 #8 <3Aug09Apr14<3 skrev: hahah uffda! Velkommen hjem mamma!! Klikk for å utvide … Ja, mer som men han var veldg fornøyd for å få hjem mamman sin da satt klistra i fanget mitt resten av dagen /kvelden, og bare ville kose <3
<3Aug09Apr14<3 skrev: hahah uffda! Velkommen hjem mamma!! Klikk for å utvide … Ja, mer som men han var veldg fornøyd for å få hjem mamman sin da satt klistra i fanget mitt resten av dagen /kvelden, og bare ville kose <3