Sjansen for at det vil gå bra

Jeg fant denne her om dagen da jeg prøvde å trøste meg med positiv test tidlig denne gangen, ser jo ut som det er gode odds hvis det fester seg før 9dpo?
Men hvis jeg fikk positiv test 7/8dpo da, er det mindre sannsynlig eller? hvis jeg leser konklusjonen nederst tar den ikke høyde for det :confused004
IMG_9913.png

Jeg fant denne her om dagen da jeg prøvde å trøste meg med positiv test tidlig denne gangen, ser jo ut som det er gode odds hvis det fester seg før 9dpo?
Men hvis jeg fikk positiv test 7/8dpo da, er det mindre sannsynlig eller? hvis jeg leser konklusjonen nederst tar den ikke høyde for det :confused004
Vis vedlegget 467643
Har ikke vært borti dette, den siden jeg lenket til er nok mer generell uten å hensynta implantasjonstidspkt. Ut ifra det du sendte over er konklusjonen er senere implantasjon = større sjanse for SA. Altså om du fikk en tidlig positiv test så er det større sannsynlighet for at det vil gå bra. :cat:

Wow 80% snart :wav
Hvor langt på vei er du?

ser nå at jeg skrev 32 og ikke 31 også. Var ikke samme tall i går, så jeg vet ikke, haha.
Jeg har ikke lagt inn senaborten da, men den var provosert grunnet Trisomi 18 som jeg ikke skal ha noe økt sannsynlighet for å bære igjen. Sååå…

Tror jeg er 4+2

Last edited:
For meg som er litt oppi årene, ikke har barn fra før og som har mistet tre ganger før, så er ikke oddsen så god foreløpig, dessverre. Bare 55,4% sjanse for at det går bra, så det er jo nesten 50/50… Men det er ikke over før det er over, så det er fortsatt lov å håpe! :smiley-angelic001

For meg som er litt oppi årene, ikke har barn fra før og som har mistet tre ganger før, så er ikke oddsen så god foreløpig, dessverre. Bare 55,4% sjanse for at det går bra, så det er jo nesten 50/50… Men det er ikke over før det er over, så det er fortsatt lov å håpe! :smiley-angelic001
Du kan jo også være den personen som er over gjennomsnittet i den typiske statistikken, så det er bare å håpe og tro at dette går fint :Heartpink

Back
Topp