Jeg er 8+1 i dag og så et bankende lite hjerte på ultralyd 7+6. Legen beroliget meg med at alt så helt fint ut og at dette svangerskapet kommer til å gå bra. Var privat ultralyd, og hadde tenkt å be om enda en ultralyd før den offentlige i uke 12, kanskje sånn rundt uke 10. Dette fordi jeg har mistet tidligere og er over gjennomsnittet bekymret for å oppleve det igjen.
Legen sa at det er ingen vits med ny ultralyd før uke 12 når alt ser så bra ut, hjertet banker og at jeg i tillegg går på progesteron. Har offentlig ultralyd 8. februar (11+4), men er allerede bekymret igjen….
Noen med erfaringer? Kan jeg slappe av med det jeg allerede vet? Leser bare om så mange som har sett hjerte banker, for så å oppleve at det har stoppet opp. Har så minimalt med symptomer at jeg ble nesten overrasket over at det var liv der, men selvfølgelig ENORMT glad for det
Har så å si kun litt ømme bryster (som kommer og går) og er veldig trøtt.
Takk for eventuelle svar

Legen sa at det er ingen vits med ny ultralyd før uke 12 når alt ser så bra ut, hjertet banker og at jeg i tillegg går på progesteron. Har offentlig ultralyd 8. februar (11+4), men er allerede bekymret igjen….
Noen med erfaringer? Kan jeg slappe av med det jeg allerede vet? Leser bare om så mange som har sett hjerte banker, for så å oppleve at det har stoppet opp. Har så minimalt med symptomer at jeg ble nesten overrasket over at det var liv der, men selvfølgelig ENORMT glad for det
Takk for eventuelle svar

Huff og huff