sjansen for at alt går bra etter 3 mnd?

Frøken X

Flørter med forumet
Hei jenter. Lurer på om noen vet eller har erfaring med hvor stor sjansen er for at alt går bra med minsten etter 3 mnder? Jeg håper så at alt går bra :) Men det gjør vel som regel det, det er jo veldig normalt å fø unger til verden, hvis ikke hadde verden stoppet opp. klem

den største sjnasen for SA er før 3mnd,men komplikasjoner kan også oppstå etterpå.Det beste er å ikke tenke på at en kan miste.da blir en lett stressa og småparanoid og dette kjenner det lille nurket i magen også...Men friske foster dør ikke av seg selv ,så hvis en får SA så er det fordi fosteret ikke er sterkt nok til å leve. Det er slik livet er.......... satser på at alt går bra meg deg[:)]

Uff, det virker dom om dette er noe du tenker mye på? Det ken ikke være lett for deg...[8|]. Det jeg fikk beskjed om fra min lege er at den største risikoen er over når du har nådd 12 uker. Etter dette er det vel sjelden at noe kan skje.. Prøv å tenk positivt og gled deg så mye du kan og tillater deg med nurket ditt.

Ønsker deg ihvertfall lykke til videre, dette går bra [:D][:D][:D]

jeg fikk beskjed sist jeg var på sykehuset at etter 3mnd. så skal det mye til før det skjer en evt sa.......
da er det også som regel en grunn til det!
samtidig som at statistisk så var det kun et pr % kjangse for at det kunne skje, så tror ikke du trenger og bekymre deg[;)][;)]

uff ja tenker endel på det og siden jeg har hatt en sa før så syns jeg det er ekkelt. men skal prøve å tenke positivt og glede meg til nurket kommer :) takk girls

tror det går bra jeg AK80[:D]

tror du kan slappe helt av og nyte svangerskapet ditt fult ut[:D]

hvor langt er du på veg? du har ikke tikker.....[:)]

Jeg tenkte også en del på dette, sikkert til jeg nærmet meg uke 17 i hvert fall..... [&:] "alt kan jo skje" tankene var der titt og ofte. Tror det har noe med at jeg til da ikke hadde kjent noe liv. Men nå når det er full gang der nede, er det ytterst sjelden tanken slår meg! Kan faktisk ikke huske sist!
Etter som ukene går, forsvinner også disse tankene. Og når du har vært hos lege/jordmor/UL og hørt hjerteslagene og sett babyen, går alt så mye bedre! [:D][:D]

Back
Topp