Sjanse for Ma/sa

82,5 %. Er redd for sa/ma siden det tok 2 år før positiv test. Føler det fortsatt er utrygt siden jeg bare er 5+2
 
Probability of not miscarrying: 93.6%
Er i dag et sted mellom 7+4/8+2. Eggløsningsutregnelse og menstermin.
Mistet i uke 13+6 sist, så føler nok at jeg aldri blir trygg på en slik utregnelse dessverre før jeg sitter der med en baby i armene.
Håper inderlig spiren sitter denne gang:Heartbigred
 
O
Probability of not miscarrying: 93.6%
Er i dag et sted mellom 7+4/8+2. Eggløsningsutregnelse og menstermin.
Mistet i uke 13+6 sist, så føler nok at jeg aldri blir trygg på en slik utregnelse dessverre før jeg sitter der med en baby i armene.
Håper inderlig spiren sitter denne gang:Heartbigred
Oi så heldig som er kommet så langt:Heartred Tilhører du egentlig septembergruppa?
 
Den kalkulatoren er jo virkelig ikke til å stole på! Dess høyere alder, jo lavere sjanse for SA/MA.. Vekten har heller ingenting å si, annet enn uansett hvilken vekt du legger inn så blir det lavere sjanse :shifty: Å om du har født barn tidligere er det høyere sjanse for SA/MA:sour: Tror nok vi bare må ta tiden til hjelp her jenter :Heartred
 
Den kalkulatoren er jo virkelig ikke til å stole på! Dess høyere alder, jo lavere sjanse for SA/MA.. Vekten har heller ingenting å si, annet enn uansett hvilken vekt du legger inn så blir det lavere sjanse :shifty: Å om du har født barn tidligere er det høyere sjanse for SA/MA:sour: Tror nok vi bare må ta tiden til hjelp her jenter :Heartred
Tror alle skjønner de ikke kan stole 100%på denne:joyful: men liker å se at prosenten går ned likevel :)
 
Jeg er visst den eneste som ikke syns dette er beroligende :hilarious:

Hjelper jo ingenting når man ender opp som de få dårlige prosentene :oops: F.eks i forrige svangerskap, så var det liksom over 98% sjans for at det ville gå bra den dagen MA ble oppdaget :wtf: Så jeg liker ikke denne tabellen :bag::p
 
Back
Topp