Sjanse for at det går bra

Ser forresten svare kunne misforstås. Har jo 5 barn så har kommet så her langt uten å miste 5 ganger, men de gangene jeg har mista har jeg mista før uke 6 alle gangene.
Åh, skjønner. Så leit å miste så mange ganger. Men herlig med 5 fine skatter og da :happy:
 
Akkuratt. Ja da var du veldig tidlig på ul. Hvor langt er du nå? 6 uker? Når er neste UL?
Ja tok kontakt med legevakt etter 3 dager med brun utflod og hadde en del smerter på høyre side. Har hatt en exu i høyre eggleder for litt over 2 år siden, men slapp fjerne egglederen så det kan være en arrdannelse der som gjør at risikoen for ny exu er større. Men graviditeten satt i livmoren, men som sagt, ingen foster å se.
Nå er jeg 8+3, ny ul tirsdag, da er jeg 9+0.
 
Ja tok kontakt med legevakt etter 3 dager med brun utflod og hadde en del smerter på høyre side. Har hatt en exu i høyre eggleder for litt over 2 år siden, men slapp fjerne egglederen så det kan være en arrdannelse der som gjør at risikoen for ny exu er større. Men graviditeten satt i livmoren, men som sagt, ingen foster å se.
Nå er jeg 8+3, ny ul tirsdag, da er jeg 9+0.
Så bra du er kommet såpass langt da :) masse lykke til, på tirsdag :)
 
7 weeks, 6 days 5.2% 94.8%
 
80.0% i dag. Håper lille loppa klorer seg fast og er frisk og fin<3
 
79.3% sjanse for at det skal gå bra :) Med egen data 81.9% :D
 
80,1% sjanse i dag:) Det trengte jeg i dag, da jeg har noen forferdelige stikninger på venstre side..:(
 
Back
Topp