Sjanse for abort etter bankende hjerte

Lillemirakel2020

Elsker forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
hei.

Jeg har egentlig klart å holde meg ganske rolig og lite stresset. Så rolig at jeg faktisk har imponert meg selv. Etter to år med prøving, 2 IVF og 1 FER trodde jeg at jeg skulle være mer redd for at det skulle gå galt nå når jeg endelig er gravid. Men bortsett fra en liten blødning så har jeg vært veldig avslappet til dette.

I dag hørte jeg BV podcast uke 8 hvor de snakker om SA og MA. De snakket om at hvis symptomene forsvinner så kan det være fare for MA osv. Men det jeg lurte på er om det er mindre fare for abort (både SA og MA) etter å ha vært på tidlig ultralyd og sett et bankende hjerte? Jeg var på ultralyd når jeg var 7+2, alt så fint ut og hjerter banket. Har tenkt at da kunne jeg senke skuldrene enda et hakk, men nå kvalmen ikke lenger er like tilstedeværende allerede 8+0 så blir jeg jo litt bekymret likevel...
 
Hei! Jeg ser du la inn spørsmål til sist forum som ble avvlyst, og sprøsmålet ditt regner jeg ikke med er så aktuelt lengere. Jeg håper du fant ut av sprørsmålet ditt på annet vis og at det gikk bra med svangerskapet.
 
Back
Topp