Sjans for å se hjerteslag 5+4?

Akimdai

Elsker forumet
Himmelbarn
Skuddårsspirene 2024
Her jeg bor er det ingen private man kan dra til i milevis omkrets. Men skal til Oslo nå til helgen og har mulighet på mandag om jeg finner noen, men da er jeg bare 5+4
Muligens er jeg en dag lenger da, men ihvertfall ikke kortere enn 5+4.

Er det vits i å prøve en gang?
Skal uansett til ul på sykehuset er 7+0, men akkurat nå føles det som en hel evighet til :bored:
 
Her jeg bor er det ingen private man kan dra til i milevis omkrets. Men skal til Oslo nå til helgen og har mulighet på mandag om jeg finner noen, men da er jeg bare 5+4
Muligens er jeg en dag lenger da, men ihvertfall ikke kortere enn 5+4.

Er det vits i å prøve en gang?
Skal uansett til ul på sykehuset er 7+0, men akkurat nå føles det som en hel evighet til :bored:
Har lest det tidligste de kan se er 5+5, så du kan jo være heldig:)
Men du må nok kjenne på om det ville gjøre deg mer bekymret om det er for tidlig til å se noe da, for det er jo stor sannsynlighet for det også:Heartred
 
Her jeg bor er det ingen private man kan dra til i milevis omkrets. Men skal til Oslo nå til helgen og har mulighet på mandag om jeg finner noen, men da er jeg bare 5+4
Muligens er jeg en dag lenger da, men ihvertfall ikke kortere enn 5+4.

Er det vits i å prøve en gang?
Skal uansett til ul på sykehuset er 7+0, men akkurat nå føles det som en hel evighet til :bored:

Det er der ikke vits å ta sjansen på når du har time 7+0 er min mening. Var selv privat i uke 6+2 og så IKKE hjerteslag. Måtte gå kjempebekymra en hel uke. Og i uke 7 så vi. Så de pengene hadde jeg spart. Ja, man kn ha flaks å se, men er det verdt over 1000kr hvis du bare blir mer bekymra?
 
Nei, dere har nok rett :bag: Trengte bare noen snakket fornuft til meg:hilarious:

Tar også stigningsprøve hcg denne uken, så vil jo få en pekepinn om det ser bra ut da eller ikke. Får bare smøre meg ned tålmodighet å vente de to lengste ukene ever til jeg er 7+0 :angelic:
 
Jeg tok da jeg var 5+3 pga blødning og de kunne ikke se noe. Så vil anbefale og vente :Heartred
Skal selv ta en ny om en uke og det føles som en evighet å vente
 
Vent til 7 du! Verdt å vente, også sparer du de kronene :hug003
 
Back
Topp