Sjangse for ma?

Ariel86

Elsker forumet
E første gang eg er gravid og e selvfølgelig overlykkelig og gla
Var på kontroll for litt øve 2veke siden..då var eg vel 8 + 6 på vei;) der hadde de heldigvis ultralyd, og eg blei so gla når eg fekk da so tidlig:) Og da var heldigvis hjertelsag =) ahh, da var deilig!
har eg vert so beskymra for spontanabort, men har ikkje hatt nåken blødninger og tvile litt på at eg får da no.. Før visste eg ikkje ka ma (missed abortion) var for nåke, men føle eg har lest so mykkje om da no og e jo endo meir beskymra enn eg var me tanke på spontanabort[&:][:(]
Synst da e kjempe skummelt, siden da ikkje treng å vera nåke symptomer på da.. tenk so grusomt å komma på ultralyd neste gang og finna ut at da ikkje e nåke liv inni der, og at da ikkje har vert da på ei stund?! heilt forferdelig!

For ca. 1 veka siden hadde eg et par dager me ekstreme magesmerter! var heilt grusomt.. men gjekk over etter ei stund!
Nåken som veit ka sjangsen e for ma? og om da e vanlig?har liksom aldri før hørt om da, men no når eg lese om da virke da so vanlig og at det e mange som har hatt d.
Vil virkelig ikkje oppleva da!
Håper selvfølgelig på da beste hihi

Huff da, ikke noe gøy å gå å tenke på slikt.. Vet egentlig ikke hvor vanlig det er jeg, men selvfølgelig er det jo alltid en sjanse for det. Men her på nett så kan det fort virke mye vanligere en det nødvendigvis er også altså, for her kommer slikt så fort fram, og hvertfall på slike sider som dette da det er utroooolig mange prøvere og slikt her som ikke alltid har like lett for å få barn desverre.. Så du må for all del ikke ladette gå deg helt til hodet stakkar.. Prøv heller å tenke på alt det posetive rundt svangerskapet[:)] Stort sett så går det jo faktisk bra[:)] Men er du alt for bekymret kan det jo være godt å gå til legen å få snakket om dette, å kansje få en ny ul for å berolige deg litt, for er jo ikke noe kjekt å gå rundt å tenke slikt.. Lykke til hvertfall, mest sannsynlig er nok den lille spiren din i full utvikling inni magen din å spirer og gror[:D] Dette går nok helt bra skal du se[:)] mange klemmer til deg[:)]

Tuuuuusen takk for da[:)]
Masse lykke til, til deg også..
    *klem*

Tuuuuusen takk for da =) no blei eg veldig gla og letta altså.. E jo ganske høye prosenter det der, og får håpa at det stemmer! Har grådig lyst å ta ein ul til, bere for å sjekka at alt e ok liksom.. og kanskje kunne slappa litt meir av[:)]

Klem til deg og[;)]

Back
Topp